• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oikeasti lämpimät ja vedenpitävät ajohousut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pakkasherra
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Klimin Gore-tex housut on olleet passelit. Alle saa sitten tarvittaessa merinovillaa. Ei ole tullut vesi läpi viidenkään tunnin ajolla (tahi) jaloissa kylmä.

Uskoisin että mikä tahansa Gore-kama on tarpeeksi laadukasta, kunhan pitää huolen että on sitten koko setti ettei tule mistään "kiinnityskohdasta" lävitse.

Itsellä on kaksi takkia, Rukka Armas kylmille keleille ja Klim Traverse lämpimille. Molemmissa gore pro-kalvo, eikä kummastakaan ole tullut tippaakaan vesi sisään. Housuissa käytän Rukan Armaksia tai ajofarkkuja, aina välillä luulen että ne vuotaa kun nivuset tulee kosteiksi, mutta se johtuukin muista syistä :grin:
Löytyy myös Dainesen linerilla olevat pöksyt ja ne on ihan saatanan epämukavat kun sataa, vaikka ei vuodakaan :pissed:

Seuraavana ostoslistalla on kuuman kelin pöksyt, jotka hengittää mutta pitää vettä. Yhtälö? Ei helppo.

Hoseli sanoi:
Itsellä on kaksi takkia, Rukka Armas kylmille keleille ja Klim Traverse lämpimille. Molemmissa gore pro-kalvo, eikä kummastakaan ole tullut tippaakaan vesi sisään. Housuissa käytän Rukan Armaksia tai ajofarkkuja, aina välillä luulen että ne vuotaa kun nivuset tulee kosteiksi, mutta se johtuukin muista syistä :grin:
Löytyy myös Dainesen linerilla olevat pöksyt ja ne on ihan saatanan epämukavat kun sataa, vaikka ei vuodakaan :pissed:

Seuraavana ostoslistalla on kuuman kelin pöksyt, jotka hengittää mutta pitää vettä. Yhtälö? Ei helppo.
please-continue.jpg

Bone sanoi:
En osaa sanoa , onko tavara/laatu muuttunut, mutta 9v ollut sekalaisessa käytössä
(muutakin kuin mopoilu) MP-Asun.... tiedä tarkalleen mitkä henkselipöksyt, vieläpä +pitkillä lahkeilla.
Mulla on kanssa tommoset yli 10v vanhat mp-asun housut ja vieläkin pitää vettä ainakin parin tunnin kaatosateessa ajon ajan. Talvisin on tullu myös mm. lasketeltua noilla. Hyvät housut kyllä.

Back