• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ohutkuorinen avokypärä hakusessa 70-80 luku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slicksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oisko kellään tietoa mistä löytäisi kyseisen mallista avopottaa ?? Olen nyt kokeillut päähäni näitä uusia pottia millä on haettu vanhaa avopotta mallia. Olen tempaissut niitä päähäni ja ne näyttävät todelta kookkailta pään yläpuolelta, tuntuu etten mahdu siltojen alta. Laittakaa vinkkejä tulemaan mistä voisi löytyä tommoista ns. vanha malli. Kyllä tein sekavan viestin !!

Itse huomasin hiukan saman laista vikaa ostaessani kypärää, mutta päädyin lopulta IXS:n HX-malliin, joka oli sieltä sopivimmasta päästä. http://www.ixs-fashion.com/images/M/Z4005.jpg

Yksi syy tuolle ilmiölle on EU-säädökset, jotka määräävät turvallisempia materiaaleja kypäriin ja ihan hyvä niin. Vanhoissa kun hyvä jos on styroksia hieman vaimentamassa iskuja.

Back