Yep yep.
Kiinnostaisi tietää, että mitenköhän tässä on käytetty vilkkua?
Ja tarkoitus ei ole syyllistää kotilokuskia, vaan herättää jengiä käyttämään sitä vilkkua, koska se oikeasti auttaa muita kanssaliikkujoita ennakoimaan tilanteita. Vaikeaa on arvailla että onko toinen kääntymässä, jos se lyö 50m ennen risteystä jarrut kii, ja sitten vilkku päälle, ja kääntyy?
Ei Laihialla vilkkua käytetä, sehän kuluu!
Asiaan liittyen; olin itse ajaa samalla tienpätkällä kolarin autolla vastaavassa tilanteessa.
Ko. pätkällä on 80 rajoitus ja edelläni ajeli auto 55-60 km/h jo pidemmän matkaa.
Kun lopulta katsoin ohituspaikan avoimeksi, pykälsin pienempää silmään ja eikun ohittamaan, edellä mennyt veti liinat kiinni ja heitti vilkkua näyttämättä auton saman tien vasempaan. Siinä jätti pumppu pari lyöntiä väliin kun talloin jarrua ja pyörittelin rattia oikealle jotta sain väistettyä äkkiliikkeisen autoilijan.
Minun syynihän tuokin olisi loppujen lopuksi ollut, mutta samaa mieltä olen Petskun kanssa; voisi sitä jollain tapaa viestiä muille liikkujille aikeistaan. Kun olin jo monta kilometriä ajellut kytyyttäjän perässä, aavistelin kyseessä olevan joko pelokkaan autoilijan tai asuntosäästöautoilijan joka pihistää polttoaineessa kunnon Laihialaiseen tapaan. Sitten se pahus kääntyykin vasemmalle täysin ilman mitään ennakkoilmoitusta aikeista..