• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ohitatko tiellä toisen moottoripyörän?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sarkka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ohitatko tiellä toisen moottoripyörän? -

• Ohi vaan, ja kisaan yllyttämään

Ääniä: 0 0,0%
  • Suoraan vaan ohi samaa vauhtia

• Hidastan perään ja tarkkailen tilannetta hetken

• En aja mielellään ohi

• jotain muuta

• Ääniä yhteensä
    0
jos hitaanpi vauhti, niin tietenki ohi..
nixweiss.gif

Tänään taas rekalla moottoripyörästä ohi konetiellä, toinen pysähtyi grillille ennenkuin ehdin ohittaa.
tounge.gif

Vähän pitää kattoo ketä siinä mennä könnäilee. Ohi vaan jos ei mennä ylinopeutta, kun kuitenkin itse ohituksem jälkeen on ajettava alta pois lujempaa.

kyllä sitä yksittäisen moton ohi mennään pienen tarkkailun jälkeen. motoletka jos eteen sattuu, niin sinne jäädään perään nököttään

Vastasin jotain muuta. Eli ohittaminen ei ole itsetarkoitus mutta jos saavutan edellä ajavan pyörän jonka matkavauhti poikkeaa omastani , niin ohitan ja morjenstan ohittaessani
biggrin.gif

Toimin samoin kuin autojen kanssa. Jos on tarve ohi niin sitten ohi. Ohittaessani näytän vilkuilla Keski-Euroopasta oppimallani tavalla, että vilkulla "oikea-vasen-oikea-vasen" nopeassa rytmissä. Kaasukädellä on ohitellessa vähän hankala tervehtiä.

Tietenkin ohitan jos se toinen ajaa hitaammin. Mutta en mä mihinkään kisaamaan ala provoamaan. Ihan samalla lailla kun autonkin ohi menen jos se kulkee hitaammin kuin minä.

Siviilipoliisin mopon ohi ei kannata ajaa ainakaan ylinopeutta. Testasin viikko sitten ja sil tuli asiaa niin paljon mulle, että pysäytti pirulainen
mad.gif

Mutkapätkil saatan ohittaaki, ku tykkään niitä vähä vauhdikkaammi ajaa, välillä saatan kyl sortua pienee provosointiinki
biggrin.gif
mut suorilla jään perään ajelee
bowdown.gif

Jos on itsellä kovemmat menohalut niin ohi kiihdytän. Kohdalla moikkaan kaasukädellä (kytkin pohjassa) ja jatkan matkaa.

Letka-ajosta en oikein diggaa outojen kans.

sport05.gif

Riippuen toki tilanteesta mutta jos nopeus ei ole lähelläkään omaa niin kohteliaasti mutta ripeästi ohi ja käpälää heilautetaan.

Back