• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nyt on uusi rukan armax puku maksettu ja saapunut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suiza 1200
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Kuopio / Siilinjärvi
Tuli tällä kertaa satsattua ajovarusteisiin huomattavasti enemmän euroja kuin edellisiin ja laatu on myös sen mukaista. Tarkastellessa pukua huomaa kyllä yksityiskohdat esimerkiksi vetoketjut on suojattu, mukana tulee irroitettava lisä kaulus joka kiinnitetään vetoketjulla ja nepparilla, puvun istuvuus, yms. Puvulla on vielä viiden vuoden takuu sekä mahdollisuus on vielä muokata pukua rukka centterissä, jos se on tarpeellista ja takuu säilyy.

Itellä on ollut Rukan ajopuku jo vuodesta 96, eikä siinä vieläkään ole mitään vikaa. Eli 10v ollaan jo pidetty samaa pukua ja ulkonäkö sekä puvun kunto muuten näyttää olevan vielä ok.

Saamaa olen kuullut muiltakin että kestää ja kestää jos ei vaan ei satu vetämään lippoja. Eräs tuttu on ajanut rukan puvulla jo yhdeksän vuotta sekä satatuhatta kilometriä ja vain väri on hieman haalistunut, mutta vettä ei vielä tule yhtään läpi. Entinen pukuni oli mp-asun silloinen paras malli advance ja jo toisena kesänä tuli pienikin sade haaroista läpi sekä kosteita kokemuksia olen kuullut muiltakin mp-asun vermeiden pitäjiltä...

No kieliopista voi tapella pitkäänkin, jotkut tekee sitä työkseen koko ikänsä..
Mutta.Jos tehdas itse taivuttaa mainostekstissään Rukka, Rukan, niin eiköhän se ole sallittua muidenkin tehdä...ja voitaneen ottaa yleisesti käyttöön.
Mutta puku itsessään on varmasti hyvä.Oma Rukan pukuni on nyt kulkenut 5 kesää ja ainoa huono on hihansuiden tarranauha, se on liian kapeaja kiristää hihat kummasti pussille.Uudemmista malleista tämä ongelma onkin näköjään poistunut.
Ja noista edelläkävijöistä voidaan sanoa, että Rukan ohella entinen Yoko /nykyinen Scott on toinen hintava ja hintansa haukkuva puku.
Hienoa suunnittelua kummallakin.
Pukujen cadillacit
tounge.gif

Löytykö se Rukkkkkkkkan
033102ass_1_prv.gif
hinnasto jostain sähköisenä
062802moto_prv.gif

Hanuri vain sen merkiksi, että ai-van sama miten se sana väännetään, kun kaikki kuitenkin ymmärtää mistä puhutaan.

Mulla on ollut Rukan core-texit jo vuosia. Tänään kävin mp-liikkeessä katsomassa josko ostaisi uuden takin, ja löysinkin todella hyvän Rukan SRO takin, mutta se hinta 1249 €
Pitänee vielä miettiä josko sittenkin ajelisi vielä sillä vanhalla ?

Rukan pukujen ovh:t on todella kalliita, mutta esimerkiksi armax takin hinta ovh on 899€ ja housut on housut 675€, mutta ei kai sentään pelkkä takki voi maksaa 1290€? Vai onko siinä jo mukana se ilmalla täytettävä "lämpö liiivi"?
Itse maksoin 1882€, shoei xr-1000 kypärästä, armax puvusta, oxtar tcs evo sport kengistä ja noiden normaali myyntihinta olisi ollut 2332€. Kannattaa katsella mistä varusteet ostaa, jos ei ole rahaa pilvin pimein:). Tuotteet on ostettu ihan kotimaisesta liikkeestä ja liike tilasi juuri ne varusteet, jotka olin jo sovittanut ne muualla valmiiksi. Mielestäni sain todella laadukkaat varusteet aivan kohtuulliseen hintaan.

Rukan pukujen ovh:t on todella kalliita, mutta esimerkiksi armax takin hinta ovh on 899€ ja housut on housut 675€, mutta ei kai sentään pelkkä takki voi maksaa 1290€? Vai onko siinä jo mukana se ilmalla täytettävä "lämpö liiivi"?

Kyllä siinä hintalapussa oli 1249€, ja siinä oli mukana se ilmalla täytettävä liivi josta Rukka käyttää nimeä AirVantage. Tuli mieleen onko tälläinen liivi hiostava, senhän täytyy olla ilmatiivis, Rukka kyllä mainitsee esitteessään jotta, "Hengittävästä kalvosta johtuen kehon kosteus haihtuu materiaalin läpi." Olisiko kellään kokemusta kysisestä takista ?

Minulla oli Rukan R1 vuodesta -93 ==> 02, yli 150.000 km ja oli edelleen ihan hyvässä kunnossa. Nyt ollut pari vuotta uudempi malli. Minusta Rukka on edelleen selkeästi gore-pukujen ykkönen. Tekisi mieli ostaa tuo Armax, mutta kun nykyinenkin puku on ihan hyvä, vähän mietityttää laittaa noin paljon rahaa kiinni. Parin tuntemani käyttäjän kokemukset on olleet erittäin positiivisia. Mietin jossain vaiheessa tuon ilmaliivin ostamita nykyiseen pukuun kylmien aamujen suojaksi, mutta sitä ei erikseen myytynä saanut mistään. Kuulemma laskettelijat käyttää samatyyppistä puhallettavaa liiviä, mutten sitäkään netistä ainakaan löytänyt.

Back