• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nyt mopo tuli kotiin ja olen onnesta sekaisin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Virkku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onnea vuan....Itse odottelen vielä ommoo 900väinöö pihaan...Pitäis tulla tässä kuussa..TOIVOTTAVASTI!

Varmaan hieno tunne, onnea!

Älä innostu liikaa kun tuntuu alkavan sujua. Se on herkin syötti kaatumiselle, hitaassakin vauhdissa. Ja tulee kaikille
wink.gif

Turvallista naatiskelua!!!
Se hidas ajaminen mua eniten pelottaakin ja jotain mäkilähtöä en osaa edes hurjissa unissanikaan kuvitella osaavani
wink.gif

Kiitos ja mukavaa pyöräilykesää sullekin!!

Onnea vuan....Itse odottelen vielä ommoo 900väinöö pihaan...Pitäis tulla tässä kuussa..TOIVOTTAVASTI!
Mulle kans tuon Wäiskin odotus tuntui armottoman pitkältä, vaikka vajaassa kahdessa viikossa ostosta olikin kotona. Täytyy kohta taas mennä sitä pyyhkimään, ettei vaan olis jo eilisestä pölyyntynyt
wink.gif

Toivotaan, että sunkin pyörä kohta tulee. Onko se sulle mones pyörä?

Jos kilvettömiä kurapyöriä ei oteta lukuun...niin kolmas mopo.Mut ensimmäinen ihan uus.....
smile_org.gif

Wäiskis on se hyvä puoli, että se pysyy hitaassa vauhdissa hyvin pystyssä niin kauan kuihn eturengas pyörii!
Muistakaa se ;) Niin kauan se menee omin voimin eteenpäin ja jalat voi pitää astimilla ;)
155 cm ja VN 1500

Wäiskis on se hyvä puoli, että se pysyy hitaassa vauhdissa hyvin pystyssä niin kauan kuihn eturengas pyörii!
Muistakaa se ;) Niin kauan se menee omin voimin eteenpäin ja jalat voi pitää astimilla ;)
155 cm ja VN 1500
Heips!

Tuo oli kiva kuulla, että pysyy hyvin pystyssä hitaassa ajossa, harjoittelin äsken autokoulussa just tuota hidasta ajoa ja yllättävänkin helppoa oli
smile_org.gif

062802moto_prv.gif

Jiihaa, ajokausi avattu myös meitsillä. Hieman kipsi lykkäsi kauden aloitusta, mutta ehtiihän tuota vielä hyvin.

Back