• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nyt mopo tuli kotiin ja olen onnesta sekaisin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Virkku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli tuossa jo yks päivä kyselinkin hyviä vinkkejä aloittelijalle, kun jännittää niin pirusti ajamaan opettelu. Hyviä vinkkejä teiltä sainkin, kiitos siitä! Nyt se puna/valkoinen unelma seisoo tuolla autokatoksessa ja ikkunasta vähän väliä käyn sitä katsomassa
biggrin.gif
Huomenna menen ottamaan sitten parit ajotunnit, perusjututkin vielä vähän hakusessa...

Jeps, eikun onnea vaan. Nyt sitte kesytyshommiin
biggrin.gif

..... mutta ole kuitenkin varovainen. Turvallisia kilometrejä!

Kyl se siitä! Ja onnea vielä kerran.. Saako kysyä, et mikä laite tämä puna/valkoinen on?

Onneksi olkoon!!

Jännittäviä aikoja. Olin itse vuosi sitten ihan samassa tilanteessa. Ekalla tunnilla onnistuin yllättämään mp-open lähes sanattomaksi keksimällä aivan uuden tavan mennä pyörän selkään. peräloota oikeaa kylkeä vasten ja jalka heittämällä yli. Ope joutu itse kokeilemaan oikean tavan mallisuorituksen kautta, kun oli niin äimistynyt  
biggrin.gif

Otin vain muutaman tunnin, kun tuntui että sain jo juonesta kiinni. Taukoja tosin joutui vielä muutaman päivän pitämään n. 20 kilsan välein suun kuivumisen vuoksi. Ei tahtonut nieleminen jännitykseltä enään onnistua
lookaround_orig.gif

Lähdin siis ihan polkupyörätaustalta liikkeelle. En edes mopoillut junnuna.

Vieläkerran onnittelut ja turvallisia kilsoja!!!

t, Joe

Onneksi olkoon!!

Jännittäviä aikoja. Olin itse vuosi sitten ihan samassa tilanteessa. Ekalla tunnilla onnistuin yllättämään mp-open lähes sanattomaksi keksimällä aivan uuden tavan mennä pyörän selkään. peräloota oikeaa kylkeä vasten ja jalka heittämällä yli. Ope joutu itse kokeilemaan oikean tavan mallisuorituksen kautta, kun oli niin äimistynyt
biggrin.gif

Otin vain muutaman tunnin, kun tuntui että sain jo juonesta kiinni. Taukoja tosin joutui vielä muutaman päivän pitämään n. 20 kilsan välein suun kuivumisen vuoksi. Ei tahtonut nieleminen jännitykseltä enään onnistua
lookaround_orig.gif

Lähdin siis ihan polkupyörätaustalta liikkeelle. En edes mopoillut junnuna.

Vieläkerran onnittelut ja turvallisia kilsoja!!!

t, Joe
Kiitos! Mulla kans sellainen tuntuma, että lähtee kyllä sujumaan muutaman ajotunnin jälkeen, olen sen verran mopoillut (ihan oikeilla mopoilla siis) tässä viime aikoina, että vähän on tuntumaa esim. vaihteistoon tullut. Mutta saas nähdä miten tuon isomman kanssa pärjää... No pärjäähän sitä!!! Henkinen valmentautuminen on ollut hyvää, lähes joka yö viimeisen kk:n olen unissani sen pyörän kans ollut milloin missäkin, myös ojassa
confused_orig.gif
Tuo kuulostikin erikoiselta tavalta kiivetä pyörän päälle, mitenkähän mä sen opettajan tänään yllätän, heh! Mukavaa ajelukesää
sport05.gif

Eli tuossa jo yks päivä kyselinkin hyviä vinkkejä aloittelijalle, kun jännittää niin pirusti ajamaan opettelu. Hyviä vinkkejä teiltä sainkin, kiitos siitä! Nyt se puna/valkoinen unelma seisoo tuolla autokatoksessa ja ikkunasta vähän väliä käyn sitä katsomassa
biggrin.gif
Huomenna menen ottamaan sitten parit ajotunnit, perusjututkin vielä vähän hakusessa...
Puna/valkoinen? Vuoden 2008 YZF-R1 tai Hayabusa ensipyöräksi on todella ennakkoluuloton valinta
smile_org.gif

Ei vainen, onnellisia kilsoja vaan Väiskin kanssa
062802jumpie_prv.gif

-hh-

Varmaan hieno tunne, onnea!

Älä innostu liikaa kun tuntuu alkavan sujua. Se on herkin syötti kaatumiselle, hitaassakin vauhdissa. Ja tulee kaikille
wink.gif

Turvallista naatiskelua!!!

biggrin.gif
Puna/valkoinen? Vuoden 2008 YZF-R1 tai Hayabusa ensipyöräksi on todella ennakkoluuloton valinta
smile_org.gif

Ei vainen, onnellisia kilsoja vaan Väiskin kanssa
062802jumpie_prv.gif

-hh-
Juu noista pyöristä täälläkin on kirjoiteltu eka pyörinä, kyllä tuo väiski tuntuu nyt kohtalaisen turvalliselta valinnalta, vaikka aika isohan se sekin... Kiitos kannustuksesta! Yritän ottaa nyt easysti
062802moto_prv.gif

Back