Nyt loppuu tälle kaudelle...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuosar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Oulu
Jeps, eli tänään mopo seisontaan ja sillä sikari, ei viitsi ajaa enää paskalla kelillä, täytyy myöntää, että mukavia ajokilometrejä tuli kauniissa kesässä...
Onneksi tulee ens kesä
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Ja niille joiden mielestä ajokausi jatkuu "jouluun", ni turvallista matkaa ja hauskoja ajeluita, mä lopetan nyt
nixweiss.gif

Minkäslaisessa kelissä oot tottunu ajamaan kun ei 20 plusastetta ja pilvetön auringonpaiste kelpaa? Sadesääthän oli pahimmillaan tuossa Elokuussa...

Ajattelin körötellä tän kuun loppuun, satoi tai paistoi. Perässä tullaan.
sport05.gif

Kahvanlämmittimien askartelu kannatti, olkoonkin että tuo tee-se-itse-mallinen kontrolleri (pikkuisen elektroniikkaa hoitamassa puolitehoa) ja johdotus ehkä eivät ole näteimpiä mahdollisia.

Lämpötila kymmenessä asteessa ja vettä tulee vaakasuoraan. Mutta ei palele... Mutta luultavasti tässä kuun lopussa pitää jo vakavasti harkita talvisäilöön vientiä, kaikesta huolimatta. Talvisäilö on kaukana ja liukas sää ei ole kiva ajosää silloin...

kesä se on ensikin. eiku ensi se on kesäkin. eiku.. kesää vielä kestää ja kevätkin koittaa joskus.
smile_org.gif

Minun piti kans tunkea fireblade talvikoloon elokuun viimeinen kun tuli vähän isompi rahan meno(katsastus"setä" sanoi että osta uus auto),mutta vitut tämän kuun loppuun ajetaan
062802moto_prv.gif

Ajaa pitää silloin kun siitä nauttii, oma ****sohva lähtee seisomaan samana päivänä kun ajaminen rupee tympimään. Se että kannattaako sitä pitää vakuutuksessa vain parin loistavan ajopäivän takia riippuu aivan siitä miten niitä arvostaa. Itse olen lopettanut päivittäisen työmatka ajelun, mutta muuten ajelen varmaankin vielä pari kuukautta silloin kun huvittaa.

062802jumpie_prv.gif
hyvät keli oli tänäänkin vielä
sport05.gif
kyllä ajella viel kuukauden meinaan
cool.gif
ja piti tänään kyydittää isäukkoakin
omg.gif
eipä olis uskonu et 60v ukko tosissaan hyppää 30v pojan koltiaisen kyytiin
biggrin.gif

062802moto_prv.gif

aina kun joku valittaa kylmyyttä, niin sanon, että 'ajetaanhan sitä moottorikelkallakin'

JT

Lähes ihanteelliset kelit täällä lännessä, kova tuuli ainoa haittatekijä. Mahtavaa päästellä menemään ja haistella syksyisiä tuoksuja. Syksy on hienoa aikaa, vaikkakin se on lopun alkua....  
confused_orig.gif

Tässähän on vielä viikkoja aivan mahtavaa ajoaikaa. Syksyhän tuo mukanaan kummaa piristettä mopoiluun. Tarkotus oli lokakuun lopuille mopoilla jos vaan säät sallii.
sport05.gif

tää kuu loppuun vähintäänkin. sitten voi ehkä harkita jos joskus mahdollisesti mukamas on kelit niin huonot ettei voi ajaa.

Back