• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nyt loppu hikoilu (renkaanvaihtolaite)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja exhaust
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä käyttäisin rasituskohtiin paksuseinäisempää S355:sta (saa tavis rautakaupasta), ja sit niihin kohtiin mitkä on lähinnä koristeita/ mihin ei kohdistu rasitusta, niin vaikkapa tota 1.5 milllistä "huonekaluputkee" joka ollee S235:sta (saa tavis rautakaupasta).
Ei tarvi sit itkee jälkikäteen kun on omin pikku kätösin tehny ja vehje on samaa tasoo ku kiinanvenkulat. Eli nätissä käytössä menee, mut heti jos vähänkin käyttää voimaa, niin "oho" murtu/väänty/käänty/solmussa/paskana/korjaan/teen uusiks/ei kestä silti/voi vitun vittu.

Krayer-tec:llä vaihdettu kymmeniä renkaita, tärkeintä on saada vehje pöytään tms. tukevasti kiinni jolloin normirengas lähtee/menee helposti kun käyttää rengasrasvaa. Harrikan jöötirenkaat ovat sitten jo siinä rajalla... Hyvin on kestänyt ja tasapainotus onnistuu myös hienosti!

exhaust sanoi:
Suoraan valmistajalta tilattaessa hinta on toimituskulujen kanssa 260 €, linkistä jonka nyt korjasin aloitusviestiin.

Tulee n. viikossa kotiin DPD:llä, eivät lähettäneet seurantakoodia mutta kysymällä sen sai.
Onkohan syytä olla huolissaan? Tilasin ja maksoin tuon härpäkkeen 12 päivää sitten, sain tilausvahvistuksen sähköpostiin samantien. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään, pari kertaa olen kysellyt sähköpostilla seurantakoodia, mutta kukaan ei vastaa maileihin...

-jp-

Paypalin tai luottokorttiyhtiön kautta kysely, niin alkaa tapahtua. Ainakin mynetmoton kanssa menee noin (valitettavasti).

J-PS sanoi:
Onkohan syytä olla huolissaan? Tilasin ja maksoin tuon härpäkkeen 12 päivää sitten, sain tilausvahvistuksen sähköpostiin samantien. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään, pari kertaa olen kysellyt sähköpostilla seurantakoodia, mutta kukaan ei vastaa maileihin...

-jp-

Kypsää ettei ne lähetä seurantakoodia samantien. Aika pieni pajahan toi taitaa olla kun ei vaivaudu edes englanninkielisiä sivuja tekemään: https://www.max2h.com/international/

Ainoa englantia osaava sähköposteihin vastaaja on ehkä lomalla..

Reklamointi Paypalin tai korttiyhtiön kautta voi aiheuttaa ainoastaan positiivisia asioita.

exhaust sanoi:
Kypsää ettei ne lähetä seurantakoodia samantien. Aika pieni pajahan toi taitaa olla kun ei vaivaudu edes englanninkielisiä sivuja tekemään: https://www.max2h.com/international/

Ainoa englantia osaava sähköposteihin vastaaja on ehkä lomalla..

Reklamointi Paypalin tai korttiyhtiön kautta voi aiheuttaa ainoastaan positiivisia asioita.

Todella kypsää! Ja sähköposteihin ei viitsitä vastata vaikka tankerosaksaksi olen niitä rustannut. Äsken soitin pajaan ja sain koodin: härpäke makaa Postnordin varastossa Vantaalla, on maannut jo tiistaista asti! Ei ole toimitettu koska "osoite on virheellinen"... Lupasivat toimittaa tänään klo 12-16. On se nyt saa***na että sitä koodia ei voida lähettää samantien!

-jp-

Nyt on sitten humpattu ensimmäiset renkaat tuolla härpäkkeellä. Conti TKC70:t pois ja Misukan PR4:t tilalle. Ihan ei mennyt ku Strömsössä: vehkeen akseli oli selvästi kartio ja vieläpä sillai ikävästi että vanne meni akseliin sellaisen 10cm kunnes hirtti kiinni. Ja oli sitten muuten ihan sa***nan tiukassa! Karmeella painilla sain kiekon irti akselista ja näytin pikkasen lamellilaikkaa akselin tyveen niin johan alkoi wörkkimään. Vehje oli kiinni abt 150 kiloisessa hitsauspöydässä, joten itse vaihtotyö sujui ketterästi kun pystyi käyttämään voimaa surutta. Ihan pätevän oloinen vehjes.

-jp-

Tuli myös tilattua tuo max2h evo2, vaikuttaa ihan eritason laitteelta, kuin aikaisemmat viritykset meikäläisellä. Kyllähän tuo itsensä maksaa muutaman vaihtokerran jälkeen, kun täällä vie gessun vanteet liikkeeseen, niin se on 70€+roudaaminen. Toki liikkeiden pitää elää ja ei tuollakaan hinnalla rikastuta.

Tein itse ja säästin:D

Back