• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nuviz HUD kokemuksia.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane77
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitoksia itsellenne käynnistä! Olipa pitkästä aikaa mukavaa ajaa radalla itsekin, vaikka tuo kalusto ei mitään ratakettu-osastoa varsinaisesti olekaan :bye:
Spotify on päivittäiskäytössä itsellä ja toimii hyvin. Oiskohan tossa Autocomin setissä jotain erikoista noiden profiilien parittumisen kans kun riisorillakin ollu säätöä niiden tulevien puheluiden läpimenon kans?
Mullakin on muutamia räpsyjä sekä NUVIZilla että tötterökameralla, katotaan jos saataisiin niitä johonkin jakoon.

No voi saatana. Se niistä nopeista päivityksistä ja kehityksestä sitten :itkupilli:

Winegum sanoi:

Vaikka hyvä tuote onkin, niin itse en enää uskaltaisi tuota ostaa, kun ei ole lafkalta tullut mitään infoa toiminnan jatkumisesta. Karttojen lataus onnistuu ainakin vielä, mutta kuinka kauan.. Varaosista puhumattakaan. Eli voi koittaa hetki, että tuon vehkeen navigoinnilla tms. ei tee enää mitään. Kamerat, soittimet ja puhelut tosin toiminee senkin jälkeen kun Nuvizin palvelimet ajetaan alas. :no:

Vähän huonolta kyllä näyttää tulevaisuus. Jenkkisivusto on vielä pystyssä kun huijaa vpn:llä geolokaatiota, mutta support-sivusto on sielläkin jo nurin, samoin kauppa. Somekanaviinkaan ei ole tullut uutta sisältöä tammikuun jälkeen. Näihin lähtökohtiin tuo Louisin hinta laitteelle on kyllä melko kova. :sad:

Toimiikos muilla vielä Nuviz apissa reittisuunnittelu? Mulla ei saa osoitetta laitettua, eikä kartalta valittua määränpäätä. Puhelinta ja Nuvizia käynnistetty uudelleen, latasin Suomen kartankin puhelimeen mutta ei näytä auttavan. Laitteessa jo olevat reitit voi valita navigoitavaksi mutta ei muuta.

Äksjiiärrä sanoi:
Toimiikos muilla vielä Nuviz apissa reittisuunnittelu? Mulla ei saa osoitetta laitettua, eikä kartalta valittua määränpäätä. Puhelinta ja Nuvizia käynnistetty uudelleen, latasin Suomen kartankin puhelimeen mutta ei näytä auttavan. Laitteessa jo olevat reitit voi valita navigoitavaksi mutta ei muuta.

Toimi ainakin viime perjantaina.

RK
Hollola

La-su pelasi vielä normaalisti Hailuodon reissulla. Nyt yritin laittaa huomisen rallireissulle reittiä niin ei onnistu.
Kokeilin asentaa ohjelman uudelleen puhelimeen mutta ei auttanut. Taisi olla maanantaina kun tuli joku isompi Android päivitys, olisiko se sotkenut jotain
Edit: Huomisen reissu onnistuu kyllä ilmankin mutta kuukauden päästä on etelä-Euroopan reissu edessä ja sinne tuolla olisi todella käyttöä

Äksjiiärrä sanoi:
La-su pelasi vielä normaalisti Hailuodon reissulla. Nyt yritin laittaa huomisen rallireissulle reittiä niin ei onnistu.
Kokeilin asentaa ohjelman uudelleen puhelimeen mutta ei auttanut. Taisi olla maanantaina kun tuli joku isompi Android päivitys, olisiko se sotkenut jotain
Edit: Huomisen reissu onnistuu kyllä ilmankin mutta kuukauden päästä on etelä-Euroopan reissu edessä ja sinne tuolla olisi todella käyttöä

Mä kokeilin just iPhonella, ilmoittaa jotain verkko-ongelmaa. Offline tilassa onnistuu reitin suunnittelu.

AN71 sanoi:
Mä kokeilin just iPhonella, ilmoittaa jotain verkko-ongelmaa. Offline tilassa onnistuu reitin suunnittelu.

Nonnis. Nytkö ne palvelimet sitten kuoli.. Pahaenteisesti juuri kuunvaihteessa.

Lienee kyllä viisas veto latailla kaikki mahdollinen ja mahdoton itselle talteen nyt kun vielä pystyy.

Nyt saisi Nuvizin 400€:n ja appi näyttää ainakin lataavan karttoja, mutta tarvitseeko laite jotakin palvelinta toimintoihinsa?

Jokuhan tuossa aiemmin kirjoitteli, että joutui laittamaan puhelimen offlineen jotta reitin suunnittelu onnistui. Eli ainakin jotain kikkailutarvetta on tiedossa ilmeisesti.

Back