Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+1"Ei nykynuorisosta ole mihinkään!", harmitteli vanha vaari. "Pillu, viina ja mopedit on kaikki mikä niitä kiinnostaa. Toista se oli minun nuoruudessani. Ei silloin ennen vanhaan mitään mopedeita ollut!"
Tuon pitäisi olla kakaroille pelottelukeinona.Jos mopon tahallisesta kaatamisesta tai muusta toisen ihmisen omaisuuden tärvelemisestä olis penalttina koivuhalko perseeseen ilman rasvaa,niin luulis,että jäis monelta kollilta mopot kaatelematta.Tänne pitäis saada halkoa perseeseen hymiö..juu,ja poikittaaaain olen kuullut sanottavan.Noniin tulihan se sieltä.. ja halkoa perseeseeseeseen vissiin?Ei muutakun Saunan taakse ja .......![]()
![]()
![]()
Nää 20-vuotiaat on sitten pirun kovia jätkiä, oikein kateeksi käy! ***tu mitä spedejä! Pitäsiköhän täysi-ikäisyyden rajaa nostaa vaikkapa 6:lla vuodella, aivan kakara-touhua!kyllä noita näköjään potkitaan jyväskylässäkin, mun pyörä potkaistiin torstaina jyväskylän keskustassa klo.21-22.30.
joku oli nähnyt ja tehnyt rikosilmoituksen, slminnäkijä oli sanonut poliisille että 4 kpl n. 20v. miehiä joista yksi oli mennyt ja potkaissut moottoripyörän kumoon-
n.20v., keltaruskea t-paita, hoikka ja pitkät housut.
eihän noita ikinä kiinni saa,taikka rahoja mutta ku sais edes vähän kouluttaa![]()
pyörästä meni: peili poikki, vilkku rikki, vaimennin vääntyi ja naarmuuntui, takavilkku vääntyi ja naarmuja.
Sama vika rahikaisellaJos tapaisin jonkun mopopojan potkimasta mun prätkää, niin vois olla aika vaikeeta malttaa vaan soittaa poliisit eikä![]()