• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nuorison uusi harrastus...Porissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kane
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No aikamoisia ääliöitä liikkeellä. Itelle ei koskaan ole tullu (eikä tule) pieneen mieleenkään, et menisin potkimaan toisen pyörää saatika autoa. Siihen voi vaikuttaa sekin, etten ole poika
wink.gif

Eli jossei mulla muuta tekemistä ole, niin kyttään viikonloppuisin yöt läpeensä ilkikurisia mopopoikia ja näytän niille närhen munat
biggrin.gif
Voi kyllä, olen väsynyt..

Jos tapaisin jonkun mopopojan potkimasta mun prätkää, niin vois olla aika vaikeeta malttaa vaan soittaa poliisit eikä
kaboom.gif

Noh, siinäpä sit pojat on kun jäävät kiinni jonkun 1%er:in pyörää potkimasta... ei varmaan sen jälkeen tartte ihan heti potkia yhtään mitään!

Jos tapaisin jonkun mopopojan potkimasta mun prätkää, niin vois olla aika vaikeeta malttaa vaan soittaa poliisit eikä  
kaboom.gif
Vois olla iha sama vika...

Yhe kerran alakerran porukat alko tappelee niin kovin tossa alakerrassa että paukku autosta lasit sisään jne.. Kattelin siinä, että tapelkoot mun puolesta, mut jos vittu mun pyörää vahingoitat ni mäki tuun bileisiin kättä pitemmän kanssa.

sanoi:
Mielestäni tuollaista käyttäytymistä ei todellakaan tarvitse ymmärtää. Kaikki ollaan oltu nuoria joo, mutta en itse ainakaan ole harrastanut vastaavanlaista idiotismia!

samaa mieltä!!itse en kyllä katsoisi sormien läpi tuollaista idiotismia!! oli ikää sitten 8 tai 18 vuotta.

nimimerk.joskus varkaan saanut verekseltään kiinni omasta autosta yöllä
kaboom.gif
buttrock.gif
033102bebe_1_prv.gif

No jopas on touhua täällä päin tarviikin ruveta iltasin väijymään ikkunast mopoa. Onneks on parin metrin päässä ovesta niin kerkeää nopesti säntäämän paikalle
smile_org.gif

Kasko maksaa. Antaa nuorten olla nuoria. Jos saa kiinni, niin poliisille asia suoraan.
Mulla ainakin on omavastuu 151e kaskossa, et se siitä.
033102ass_1_prv.gif

Kerro ihmeessä, mistä olet saanut kaskon ilman omavastuuta?
omg.gif
Aikanaan Fennia antoi 0€ omavastuulla ilkivallat, hirvet, palot jne.. Ei ole enää tosin voimassa, kun vaihdoin yhtiötä ehtojen ratakorvausehtojen muuttumisen vuoksi.

Nuoriso on nuorisoa. Itsekkin tullut hölmöiltyä nuorena, joten ymmärrän nuoria. Kunhan edes henkilövahingoilta vältyttäisiin noissa nuorten toilailuissa. Muutama naarmu/halkeama muovissa ei maailmaa kaada. Ei se tietenkään toivottavaa kenellekkään ole, että pyörää vahingoitetaan. Varaskin vie tarpeeseen, mutta ilkivalta on aina turhaa.
Varashälyttimellä saa kyllä lähes kaikissa yhtiöissä nollattua varkaustapauksien omavastuun, mutta useimmissa kuitenkin ilkivallan omavastuu edelleen 151e

Mielestäni tuollaista käyttäytymistä ei todellakaan tarvitse ymmärtää. Kaikki ollaan oltu nuoria joo, mutta en itse ainakaan ole harrastanut vastaavanlaista idiotismia!

Eri asia on sitten vahingot, joita hölmöily usein aiheuttaa. Mutta tuollainen tahallinen tärvely ei saa osakseen sympatioita täältä!
veryangry.gif
kaboom.gif
Oli myös ilkivalta 0€, kuten kaikki muutkin osakaskon alla olevat omavastuut. Vaunuvahinko oli 151€. Eikä ollut edes hälyttimiä tai ajonestoja. Aikanaan ihmettelin sitä itsekkin.

Nuoruudesta sen verran, että on sitä tullut jotain särjettyäkin ja varasteltuakin, mutta onneksi ei kaikesta jäänyt kiinni ja teotkin on kai jo vanhentuneet.

Tossa perjantai-lauantai välisenä yönä jouduin tutustumaan Porin mopopoikien uuteen harrastukseen, eli potkitaan parkissa olevaa pyörää kunnes pyörä on nurin tai uusi kohde löytyy. Valitettavasti kohteena oli oma pyörä.
confused_orig.gif

Hei haloo! Onks tää yleistäkin?? Vai vain Poris?
Ja en osaa vastata kysymykseen "Mikä teitä Porilaisia oikeen vaivaa!"

Omalla kohdalla kävi hyvä tuuri, ei tullut mitään pahempia jälkiä, vaikka pyörä oli kääntynyt 90 astetta parkkiruudussa. Kengän jälkiä ja pieniä naarmuja löytyi, mut onneks pyörä oli pysynyt pystyssä. "Naapurin" pyörä oli kuulemma mennyt pahempaan kuntoon (kaatunut&katteet&vilkut) (hevosmiesten tietotoimiston mukaan). Samaisen tietotoimiston mukaan paikalle tuli muutamia mopopoikia, jotka alkoivat potkia pyörää aina välillä vauhtia ottaen.

Sitä en tajuu, et mikä oli koko homman pointti? Saako siitä jotkin kiksit, jos saa jonkun pyörän potkittu nurin? Ei ymmärrä, ehkä olen siihen jo liian vanha
nixweiss.gif

Vapaa kasvatus kunniaan
crazy.gif
eek.gif
eek.gif
kaboom.gif
kaboom.gif
kaboom.gif
bawling.gif
Perkele sanon minä!!!!

Toodella turhauttavaa tuollainen toinen omaisuuden mättämäminen. Jos näkisin jonkun monottavan bemuani...

Mitä vikaa porilaisissa? Ite otan usein tuplaporilaisen grillillä. Tosin joissain paikoissa porilaiset on huonoja kun se makkara on jotain jauhosotkua.
Tuplaporilainen sipulimakkaralla ja juustolla, kaikki mausteet, ilman rehuja
Tää nyt ei taaskaan liity asiaan mitenkään, mutta kattokaa mikä hymiö, ja tietysti vois tehdä hyvää mopon kaatajillekin
fighting0024.gif

Nyt alko Adre hymiö-vallankumous!

Nuoruudesta sen verran, että on sitä tullut jotain särjettyäkin ja varasteltuakin, mutta onneksi ei kaikesta jäänyt kiinni ja teotkin on kai jo vanhentuneet.
Koira koiran tuntee eikä korppi korpin silmää noki, vai?
Arvostan rehellisyyttäsi, vaikkakaan en tekojasi, ja olen iloinen siitä,että olet kasvanut aikuiseksi.
Mielipidettäsi asiasta en jaa, mutta ei se mitään.
wink.gif

Edit: porilainen olis periaatteessa ihan hyvä, mutta siihen tuupataan usein just se halvin läskikotlerinsiivu, joten minusta nakkilihis on parempi.

Joku näistä naperoista pitäisi tunnistaa ja mennä isommalla H-D porukalla oven taakse korvauksia isä-ukolta perimään.
062802jumpie_prv.gif
Mikset menisi itse käymään vanhempien luona? Vai otatko jotain keski-ikäisiä paskamaha "wannabe Hells Angels" ukkoja mukaan?  
biggrin.gif

Ei noita porukoita kiinnosta tuollaiset kakaroiden rikkeet, ellei ole isot massit kyseessä tai tunnet jonkun porukoista, jolloin voi tulla henkiseksi tueksi.

Koira koiran tuntee eikä korppi korpin silmää noki, vai?
Kyllä asiaan pitää puuttua, mutta poliisin kautta. Kyllä se opettaa, kun poliisien kanssa käy juttelemassa ja vanhemmille tulee tieto hölmöilyistä. Sitten jos ei siitä opi niin alkaa olla melko toivotonta. Saunantaaksen viemiset ja hakkaamiset tuskin mitään järkevää nuorille opettaa.

Kyllä ihmiset hölmöilee ja tekee virheitä. Niihin pitää ikään katsomatta puuttua ja olisi suotavaa myös oppia omista virheistään.

tämä voi sattua vain porissa.
wink.gif

kannattaa ottaa huomioon jos on osakasko, että niissä on eroja, esim joillain yhtiöillä osakaskoon kuuluu ilkivaltavakuutus, kun taas esim pohjolassa ei kuulu kuin vasta isoonkaskoon, jos etsii vain halvinta, niin kannattaa katsella sisältöäkin.

Back