Onnea teoriakoeen läpäisystä Juippi!
Mä kävin koejamassa tollasta XT660:aa. X-mallina tosin. Oli muuten tosi hyvän tuntunen pyörä
mutta riso se nykiminen tasakaasulla sillä ( tutkii nettiä niin kys. pyörä on kuuluisa tuosta ominaisuudesta- vissiin saa modeilla liki kokonaan pois tuon- mutta vissiin siltikään ei korjaa tota 100%:sesti)
josta syystä jäi se pyörä liikkeeseen- eikä tullut edes XT:tä.
Mä kanssa pohdin samoja hommia- ekana pyöränä oli kyykky. Tällä oli nasta ajaa, Etelä-Suomessa. Kortin lähtö
oli kyllä kiinni vaan siitä ettei poliiseita sattunu oikeeseen aikaan, jotenkin vaan tuli sillä aina kaahoteltua

Seuraavaks tuli naku. Tää oli parempi ku kyykky, pysy nopeudet paremmin rajoissa ja jotenkin oli muutenki
enemmän hauskempi ajettava.
Mutta tosiaan minäkin halusin pyörän millä voi ajaa missä vaan, varsinkin keski-suomessa missä tulee usein käytyä, siellä ois hiekka yms. teitä niin paljon ku jaksaa ajaa, asfalttiteitä ne pari hassua.
Eikä tolla nakullakaan yhtä hyvää suosittua mutkapätkää montaa kertaa jaksanu sahata eestaas
ennenku alko maistua puulta.
No, nyt mulla on 40hv enska. Ei oo ollu kauaa kylläkään, mutta tehot riittää tässäkin
ihan maantielläkin, autot jää valoissa kauas taa, ja varmasti siellä pienemmilläkin teillä on tehoa riittävästi.
Ja on muuten pirusti hauskempi ajaa kun kyykky tai naku, ei tarvi yhtään miettiä mihkä menee ajamaan,
tai jos näkyy kiintosa tie ni sinne vuan

Ite näkisin että valkokilpinen ~600c enska on just optimaalinen all-round pyörä millä
tekee kaikkea. Mun rajoitetulla kokemuksella.
Thats just me. Ratapuuhat erikseen, mutta muuten en oikein osaa nähä mihin ihmeeseen tarvitaan niitä monisataaheppasia pyöriä.