• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nouseeko lapanen kanssamotoristeille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JukkaPoika
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nouseeko lapanen kanssamotoristeille? - miksi ei nouse???

• Kyllä aina!

Ääniä: 2 50,0%
  • Ei aina

Ääniä: 1 25,0%
  • Ei ikinä

Ääniä: 1 25,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Olenpas huomannut että jotkut motoristit ei kovasti vilkuttele takaisin.. Johtuuko kovasta keskittymisestä ajamiseen vai jostain muusta ihmeen syystä? Kyllähän sitä pitää omaa "kansaa" tervehtiä...prkl!
veryangry.gif

Samaan olen kiinnitänyt huomiota, mutta enpä ole sen antanut sen enempää häiritä. Nostanpa lapaa joka tapauksessa oltiinpa sitten taajamassa tai ulkopuolella.

Joskus on kyllä vaikka risteyksessä sen verran puuhaa kaiken muun kanssa ettei ehdi hanskaa nostamaan mutta edes nyökätä yritän  
tounge.gif

Ja joskus sitä on muuten vaan ajatuksissaan...

lapanen on aina pystössä...
olen tässä odotellut että kun on apukaasu härpäkkeitä et millon tulis markkinoille apulapanen ni ei tarvis kenenkään sanoo et ei lapanen nouse...
ilokseni panin merkille kun ajelin tossa perjantaina tre-vsa-pori-tre reissun et kyl lapasta tuli ihan jokaiselta oli sit perse pitkäl tai tassua kohti taivasta kuskilla...
et eipä näyttänyt olevan enään niin pyörästä kiinni kuin joskus aiemmin...
hieno homma...

Kyllä lapanen heilahtaa iloisesti lajikumppaneille  
talktohand.gif

Oon huomannut ettei aina saa vastausta tervehdykseen  
baaa.gif

Olisko tosiaan niin että lähtee mopo rukkasista jos irrottaa stongasta  
nixweiss.gif

Moottoripyörä poliisikin moikkasi eilen takaisin, ihmeiden aika ei ole ohi
tounge.gif

Jees. Mä oon kova moikkaamaan. Toivottavasti en joku kerta vedä lippoja kun moikkaan kaarteessa tai muualla ei suoralla osuudella.

Onhan näitä äänestyksiä jo ollut, mutta äänestetään uudestaan
biggrin.gif
Ja vastaus on: aina nousee käsi pykälään, kun vastaan motoristi tulee. Noille skootteristeille en kumminkaan
062802moto_prv.gif

Ihan mutu tuntumalta laitan, että mitä pidemmälle kesä etenee, sitä nihkeemmin hanska heilahtaa... toisilla  
nixweiss.gif

Ja vastapainoksi oon saanut muutamia korostetun reippaita heilutuksia samaa etenemistyyliä
käyttäviltä motoristeilta.  
tounge.gif

062802moto_prv.gif

Onhan näitä äänestyksiä jo ollut, mutta äänestetään uudestaan
biggrin.gif
Ja vastaus on: aina nousee käsi pykälään, kun vastaan motoristi tulee. Noille skootteristeille en kumminkaan
062802moto_prv.gif
Mä oon niin uus käyttäjä, etten o nähny tällasia äänestyksiä tai aiheita ennen...
Yhen motoristiryhmän tiiän ketkä ei kovasti morjestele, enkä sitä ootakkaan...Nämä H-D miehet on aika mököttävän olosia kun ajelee vastaan, en kyllä ees uskaltais morjestaa..

Äänestin taas "kyllä aina", mutta ei se ihan paikkansa pidä kun joskus epähuomiossa joku lajitoveri pääsee livahtamaan. Mutta tahallani en jätä morjestamatta. Saa kyllä joskus skootterit ja mopotkin osuutensa, en niin pihtaile
tounge.gif
.

Kyllä mäkin räpylää nostan kun motari tulee vastaan.  
talktohand.gif

Back