• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nouseeko käsi t-paidassa ja farkuissa ajavalle...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zippana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nouseeko käsi t-paidassa ja farkuissa ajavalle... - ...motoristille

• kyllä

Ääniä: 5 83,3%
  • ei

Ääniä: 1 16,7%

• Ääniä yhteensä
    6
Joo, kyl mä ainaki moikkaan kaikki teinistä vaariin. Iloisesti moikkaan takaisin skootterityttöjä jos nyt en ihan ekana..
Polkupyöräilijät vetää ilman paitaa ja kypärää nyt ei kauhean monella aikuisella ole, vaikka vauhdit on aikast kovia välillä.
Siinä ei tietenkään oo mitään järkeä taajamassa vetää kiihdytyskisoja shortseissa ja t-paidassa, mutta eipä toistasataa taajamassa oo kauheen fiksua kokonahoissakaan..

nousee kyllä!!!ajakoot vaikka stringeissä ei minun päätä vaivaa!!
033102ass_1_prv.gif

Kyllä kaikki yleensä moikkailee, kun ajelee kevyellä varustuksella. Kerran ei taas shortsi heepå morottanut kun vastaan tuli (kuspiä)!

Kyllähän sitä tulee kaikkia moikattua...mutta olen huomannut etteivät nämä shortsi&t-paita-kaverit pahemmin moikkaile takaisin...
Moikkeliskoikkelis vaan kaikille.... ja lainaukseen viitaten, oon huomannu saman....
mut ihan sama
cool.gif

en haluais olla kyllä vanhempana niveloireista kärsivä ku on takkikin keksitty, kyllä siinä se viima ottaa aina kuitenki...
smile_org.gif

Tietysti morjenstan kaikkia motoristeja ja jos joku
ei morjensta takaisin niin en sen takia menetä yöuniani.

Sehän voi olla vaikka avohoitoon päässyt pedofiili tai murhamies varastetulla pyörällä,miten sellaiselle voi kukkahatut ja standardin pyhäkoulun käyneet selkäänpuukottajat morjenstaa? Kai jotain moraalia pitää lakia kunnioittavalta motoristitakin löytyä!
smile_org.gif

...ttu miks ei nousis...??? en prkl laita kaikkia kamoja päälle jos on tarkoitus ajaa vain esim. kaupunkialueella ja helteellä kahville, hauskaahan tän harraste homman kai pitäs olla, after all...

kaiken huippu kun kävin kaverin pyörällä "pyörähtämässä" lähi kioskilla ja ei ollu etes paitaa päällä ni joku näytti kivasti keskaria  
tounge.gif
  ite näytin takas peukkua  
thumbs-up.gif

Jokaisen omavalinta lähteekö ajelemaa ilman suojia vai ei
smile_org.gif

Mutta lapa nousee joka kerta, ajeli vaikka "älästi".
buttrock.gif

:orgmp:tottakai
062802moto_prv.gif

oon kyllä huomannu et vastaantulijat ei välttämättä moikkaile jos on t-paidassa liikkeellä...

mulla se nyt on vaan niin että kotoa työpaikalle on 800m,
kantakuppilaan (aakkosbaari) 1km
vanhaa suomen pääväylää (1) pitkin, rajoitukset 50-70km/h
et jokakerta sen minuutin matkalle ei viitti ajokamoja pukea
sad_orig.gif

hyvin heikosti nousee käsi jos joku tollo tulee vastaa tai sit vielä jos tulee rinnalle morjestaa tai muuten leikkii...joo oma on asiansa mut kuitenki...tosin kyl pakko myöntää et välil teen 1,5km lenki hakee pullon limua vaan äkkiä mut sillonha ne kuulemma sattuu mut muuten koko dainese päällä ja hetkeäkään en kadu vaikka olis kuinka kuuma koska junnuna tullu lipattua pari kertaa vähä liia pahasti kevarilla
nixweiss.gif

Kaikille nousee. Ihan sama millä mopolla tai missä varusteissa kuski on. Olen ajatellut ettei ole minun asiani ruveta lajittelemaan ketään mihinkään lahkoihin mopo- tai varustetyylin mukaan
tounge.gif
.
Kaikki eivät kylläkään morjesta takaisin mutta sepä ei minua haittaa  
biggrin.gif
biggrin.gif
.

hyvin heikosti nousee käsi jos joku tollo tulee vastaa tai sit vielä jos tulee rinnalle morjestaa tai muuten leikkii...joo oma on asiansa mut kuitenki...tosin kyl pakko myöntää et välil teen 1,5km lenki hakee pullon limua vaan äkkiä mut sillonha ne kuulemma sattuu mut muuten koko dainese päällä ja hetkeäkään en kadu vaikka olis kuinka kuuma koska junnuna tullu lipattua pari kertaa vähä liia pahasti kevarilla  
nixweiss.gif
Mahtavaa...sinä voit ajella sen lyhyen matkan paidassa mutta jos muut tekee niin on se paheksuttavaa
biggrin.gif
hyvin sä vedät

Back