• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nouseeko käsi moottoripyöräpoliisille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japeli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nouseeko käsi moottoripyöräpoliisille? - Jos vastaan sellainen tulee.

• Kyllä käsi nousee aina

Ääniä: 3 100,0%
  • Ei nouse

Ääniä: 0 0,0%
  • Vain jos poliisi nostaa käden ensin

• Käsi nousee keskisormi pystyssä

• En osaa sanoa

• Ääniä yhteensä
    3
Aina hanska pystyyn kaikille mopomiehille/naisille.
Kyllä ne jäätelökauppiaat aikas usein vastaakin
wink.gif

Eipä noille uskalla kättä nostaa, se on heti 6kk kortti pois kun yhellä kädellä ajanu ja vaarantanu liikennettä.

Njaa, lisävastausta:
Enempi silleen vahingossa tulee jätskikauppiaita moikkailtua.

Mutten kuitenkaan sitte harakiriä ole tekemässä, jos näin pääsee käymään
smile_org.gif
.
Täällä länsi-suomessa ihan asiallinen suhtautuminen meikäläisiin(rakennetut hd:t), jos asiat kunnossa
thumbs-up.gif
.
Provoilla ja v***uilla voi ihan kelle vaan, muttei sitte tartte ihmetellä jos metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan...
Ja nyt puhun vain tästä länsi-suomen alueesta
thumbs-up.gif

Esim. Hesan suunnassa (vähäiset) kokemukset ihan toisenlaiset....
crazy.gif
mad.gif
veryangry.gif

Eilen kokeilin morjenstella taas pitkän tauon jälkeen kun eivät koskaan ole takaisin mulle moikannut. Noh tämäpä porilainen mp-poliisi nosti oikein vain reteästi käden ilmaan. "mikä vittu teitä porilaisia vaivaa?"
biggrin.gif

Kyllä lapanen nousee täälläkin. Oli sitten vastaantulija ammattilainen tai harrastelija. Nousee känny niin skoottereille kuin piikeillekin.
Polkupyöräilijät olen jättänyt väliin. Kaikki 2-pyöräiset ovat tervehdyksensä ansainneet.
sport05.gif
P

Mä moikkaan kaikkia poliiseja. Ei ne vielä ainakaan oo pysäyttäny. Yhtä moikkasin viimeviikolla joka posotteli sellasen föönin kanssa - tosin toiseen suuntaan. Kyllä sekin moikkas takas ja peileistä näin että se posotti sitten selkään sillä föönillä. Eihän nyt kukaan niin hölömö voi olla että ensin välttää tutkailun, moikkaa ja sitten antaa happea?

Niin, tossa oltiin kaverin kanssa kiertämässä suomea ja siellä jossain Riimalan pikkutiellä keskellä metsää aukeni sellanen kiva pieni suoranpätkä ja molemmin puolin oli vielä peltoa. Ajattelin että jos vaikka "harjottelis" vähäsen ja samaan aikaan huomio kiinnittyi siinä keskellä peltoa vikasuuntaan pakenevaan katupyörään. Ajattelin siinä että mitä niin kettua ja rupesinkin himmailemaan. Kuinkas ollakkaan siinähän olikin se Riimalan lentokenttä ja pieni rata. Kiva, ajattelin ja tarkemmin kun rupesin seuraamaan niin siellä oli sellaset ~10 mopoilijaa - polliisiunivormut päällä. Ois siinäkin sitten ollut kisat kun sen suoran olisin tykittänyt menemään, taikka pommittanut, ihan miten vaan, ja moikannut siinä samalla...

Mutta kyllä ne osaa vetää - polvi maassa joillain iän ikuisilla (näyttivät XJ900:lta) katiskoilla millä ei ikinä uskois saavan polvea maahan - siis hallitusti.

Kyllä niille tulee samalla tavalla moikkailtua kuin muillekin, motoristeja nekin, tosin työn puolesta sillä hetkellä.
Aina eivät moikkaa takaisin, johtuu varmaankin niiden työtilanteesta...kerrankin yksi tuli vastaan varmaan 200 taulussa (oli kyllä vilkut päälläkin), joten tuskin kerkiää tuossa vauhdissa paljoa kättä nosteleen....

Eilen kokeilin morjenstella taas pitkän tauon jälkeen kun eivät koskaan ole takaisin mulle moikannut. Noh tämäpä porilainen mp-poliisi nosti oikein vain reteästi käden ilmaan. "mikä vittu teitä porilaisia vaivaa?"
biggrin.gif
Enpä ole koskaan myöskään törmännyt morjestavaan polizei-mopoon täälläpäin. Aina tulee kättä heiluteltua mutta aika yksipuolista hommaa on ollut. Auttaiskohan se jos morjestelis yhdellä sormella
nixweiss.gif
biggrin.gif

Nousee käsi.....jos nostan hd miehille niin nostan vastavuoroisesti myös poliiseille, ennen en nostanut HD ministereille...

Tottakai! Viimeksi kun moikkasin kääntyi perään ja meni hämilleen kun riisuin kypärän ja sanoi:" Mun faijalla on samanlainen, mites on pelannut?". Tarkasti paperit ja matka jatkui.... Syynä varmaan armyhousut ja pilot-takki lisättynä mattamustalla potalla. Hyvä fiilis!
biggrin.gif

Nousee käsi.....jos nostan hd miehille niin nostan vastavuoroisesti myös poliiseille, ennen en nostanut HD ministereille...
Tää on tosi huvittavaa, mutta tänään testasin tätä HD:lle moikkaamista: Motarilla vastaantulijoista noin joka kolmas motoristi vastasi käden nostoon. Että taisi olla noilla matkamotoristeilla liikaa vauhtia, kun ei uskaltanut kättä nostaa tangolta....... eli itse olen tähän asti nostanut kättä kaikille pyörille, jopa poliiseille!

Nostan kättä mp-poliiseillekin.

2005 kesällä tapasin varsin asiallisen mp-poliisin, oli virantoimituksessa maijalla ja olin itte asiakas moottoripyörällä,
ei yli nopeutta pyörä/varusteet ok, mutta ajokortissa oli sanomista...
Pikavoitto tuli ja teko oli kuulemma törkeä, koska prätkä oli sen
verta tehokas (1000cc Yamaha)
No lappujen kirjoituksen jälkeen poliisi kysyi miten aion hommata prätkän takas kotia (matkaa oli vajaa 30km)
koska en saa sitä itse ajaa...
Vastasin että varmaan jonkun tutun saan sen ajamaan, eli ei ongelmaa...

No, seuraavaks sanoi poliisi olevansa moottoripyöräpoliisi ja ovat menossa samaan suuntaan ja voi ajaa pyörän perille,
siis mikäli niin haluan
smile_org.gif
no oma laina kypärä, oma takki sekä hanskat lainaan ja mp-poliisi hyppäs prätkän puikkoihin,
itse menin maijan etupenkille ja niitä näitä siinäturistiin kun
kohti kotia ajeltiin, palvelu oli mielestäni hyvää!

Perillä mp-poliisi alkoi sitten kyselemään mitä pidän kyseisen
menopelin ajoasennosta yms...
Sanoin, että tosiaan ei ole hirveesti ajokokemusta...

(sakoilla olisin tosin maksanut lähes mp-kortin, vilkaisu peiliin
ja sieltä syy kyseiselle tapauksellekin löytyi)

(sain Thaimaassa kolmet sakot 7kk aikana, eka oli että kyydissä olevalla ei kypärää sakko n4euroa, toka sama, kolmas
oli "ajosta" yksi suuntaista katua väärään suntaan, kyseessä oli turisti kohde ja sakko sen mukainen, eli 8euroa...)

Tulee morjesteltua kaikille.
Monesti ei edes huomaa, että vastaan tuleva on gyy.

Eipä noi polliisit takasin morjestele kovinkaan usein.
Kuten ei kukaan muukaan nykyään.
sad_orig.gif

Taidan lopettaa morjestelun, turhaa hommaa.

Back