• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nouseeko käsi moottoripyöräpoliisille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japeli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nouseeko käsi moottoripyöräpoliisille? - Jos vastaan sellainen tulee.

• Kyllä käsi nousee aina

Ääniä: 3 100,0%
  • Ei nouse

Ääniä: 0 0,0%
  • Vain jos poliisi nostaa käden ensin

• Käsi nousee keskisormi pystyssä

• En osaa sanoa

• Ääniä yhteensä
    3
Kyllä mulla ainakin nousee
talktohand.gif
. Käsittääkseni moottoripyöräpoliisiksihan pääsee vain jos on vähintään 8 vuoden ajokokemus (korjatkaa jos olen väärässä) eli eiköhän se smurffipukuinen mies siinä pyörän selässä ole ihan aito motoristi jos tuohon hommaan on päässyt vaikka sitä pyörää lain nimessä ajaakin 
smile_org.gif

Eiköhän tuosta tyrmään heitetä, jos erehtyy noin holtittomasti käyttäytymään.

Tarkemmin kun ajattelee niin pitäishän niitäkin tervehtiä ihan niiku muitakin. Monesti on kyllä käyny niin että kun (mp-)poliisin näkee niin säikähtää ja menee silmät nopeusmittariin
lookaround_orig.gif
joten se tervehtiminen saattaa paniikissa unohtua
biggrin.gif

Hehheh, nämä hyvät vaihtoehdot provosoi kertomaan minut tarinan.....

Joskus vuonna yksi ja kaksi Imatran ajoissa kun olin siellä kaverini Pekka P:n kanssa tuli seurattua käsimerkkejä akselilla Pekka ja mp-polliisi.

Käppäiltiin Pekan kanssa ratareittiä soveltaen iltasella, kun alikulkutunnelissa kaverini näki polliisin Guzzin kera.

Hän reippaasti tervehti siten, että neljä sormea lepäsi ja tuuletti yhtä. Nosti sen verran korkealle, että tuulella oli esteetön kulku.
biggrin.gif

Ei sitä uskoisi, kuinka äkkiä Guzzi ottaa kierroksia, kuvittelin sitä enempikin maamoottorityyppiseksi voimalaitteeksi. Nähtävästi kierrosherkkyys sittenkin riippuu siitä määrätietoisuudesta, jolla kahvaa kääntää.

Meni noin nanosekunti, kun Guzzi ajoi melkein Pekan varpaille, riuska polliisi nosti toisella kädellä Pekan olkavarresta siten, että muutama varvas saattoi olla lähellä maata.
tounge.gif

Kysyi polliisi, että hänellekö viestintä oli tarkoitettu. Sain purtua kieltä sen verran, etten oikaissut, että ei suinkaan. Kaverillesihan se oli tarkoitettu.
033102bebe_1_prv.gif

(jätän kertomatta n 15min ajan asioita tässä)

Mukava iltahan se oli muutoinkin. Kiva, leppeä kesäkeli...

PS. Miksi taaskin tällainen tapaus sattui kaverille? Onko kaikilla muillakin tyhmiä (tai liian viisaita?) kavereita
idea3.gif

Onhan noille tullut moikkailtua.. Tosin ei olla vielä onneksi kohdattukaan "asiakas-suhteen" tiimoilta..
tounge.gif

Aina moikkaan kun kehtaan..  
cool.gif

Viimeisiä org-ajeluja viime syksynä kun tultiin Vihdistä Veikkolaan päin ja vedin letkaa Ojakkalan kohdalla. Silloin en suoraan sanoen kehdannut moikata kun vastaantuleva jäätelökauppias heristi meille sormea.  
blush.gif

Ensin tuli vastaan mondeo siviiliväreissä ja tajuttiin vähän himmata, mutta oli kai mondeomies sähköttänyt jotain infoa takanatulevalle..
tounge.gif

Kerran ainakin oon moikannut. Silloinkin moikkasin niin reippaasti että setä valeasussa käänty ympäri, ajoi kiinni ja otti mun kortin muistoks. Jotain se vissiin mutisi ylinopeudestakin..
tounge.gif

Onhan noita tullu moikkailtua. Viimeks tosin veivät kortin mukanaan. Saa nähä kiinnostaako moikkailla nyt alkaneella kaudella
nixweiss.gif

Kyllä nousee. Pari kertaa tosin oon tahattomasti reflexinä vetänyt käden nopeasti alas kun oon tajunut että on Poliisi-setä kyseessä. Mahtanut näyttää aika idioottimaiselta
wink.gif

Taitaa käsi nousta, koska eihän heitä taida aina edes erottaa muista motoristeista. Ainakin jos uskomme MP näyttelyssä ollutta polliisimiestä ja miksi emme uskoisi.
Oli se Yamaha aikas siviilipyörän näköinen.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Muutaman kerran on tullu morjestettua. Joskus jopa morjestaa takas
tounge.gif

Yks mp poliisi kyllä heilutti etu sormee, että ei näin
wink.gif

Yks mp poliisi kyllä heilutti etu sormee, että ei näin  
wink.gif
Olikohan sama kaveri kun tässä:
Joskus ajettiin rantatietä, sitten siinä särkänniemen kohdalla ajo 2 gixxeriä vierekkäin, ja ilmeisesti jutteli toisilleen, vauhtia oli ehkä 20km/h (70 rajotus)
No poliisi ajo pyörällä viereen, ja näytti kädellä että lisää kaasua, no kaverit laitto visiirit kiinni, ja katos horisonttiin tontti pystyssä
biggrin.gif
poliisi perässä (ei se sentään keulinu)

Koskaan ei ole mp-poliisi tullut vastaan prätkäillessä, mutta kyllähän sitä moikkaisi niin kuin ketä tahansa motoristia. Kunhan ensin vilkaistaan nopeusmittaria
tounge.gif

Back