Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo,Ok. Mulla ei tältä kesältä vielä kokemusta. Muta tosiaan siihen mittaukseen kannattaa varautua.Tuossa on kaverit menossa nyt vkoloppuna Motoparkiin, ja viimeisin tieto olisi että kaikki putket mitataan, riippumatta e-merkinnästä. Tiedä sitten onko tuosta mustaa valkoisella missään.Jos putki on e-hyväksytty, ei mittausta suoriteta.
on. Olen määritellyt määrän montako mahtuu koko ryhmään ajamaan. Eli ilmoittautua ei pysty sen enempää.Eikös se ilmottautuneiden määrä oo tossa ilmottautumissysteemissä rajattu, joten ongelmaa ei pitäisi olla?
Totahan mä en tullu ajatelleeks edellistä viestiä kirjottaessani, siks ajattelin et nopeet syö hitaat...on. Olen määritellyt määrän montako mahtuu koko ryhmään ajamaan. Eli ilmoittautua ei pysty sen enempää.Eikös se ilmottautuneiden määrä oo tossa ilmottautumissysteemissä rajattu, joten ongelmaa ei pitäisi olla?
No nopeet syö hitaat siinä mielessä, että ei sinne mahdu kyllä kuin tietty määrä jengiäTotahan mä en tullu ajatelleeks edellistä viestiä kirjottaessani, siks ajattelin et nopeet syö hitaat...on. Olen määritellyt määrän montako mahtuu koko ryhmään ajamaan. Eli ilmoittautua ei pysty sen enempää.Eikös se ilmottautuneiden määrä oo tossa ilmottautumissysteemissä rajattu, joten ongelmaa ei pitäisi olla?![]()
Tuo on kyllä 750 K6:n tai K7:n omistajille huono uutinen. Kyseisen pyörän tyyppikilvessä kun on 102 dB 6600 rmp. Itselläni oli viime kesänä 99 dB, kun "huvikseen" Motoparkissa mittailtiin.Kyllä kaikki mitataan oli e-hyväksyntä tai ei ja jos db:t täyttyy niin radalle ei ole asiaa. Kaverin uusi Gsx-r 750 vakioputkella tuotti 98,6db joten ei se niin sanottua ole että edes vakiolla pääsee. Mittaukset menee moottoriliiton sääntöjen mukaan ei niinkään tieliikennesääntöjen joten esim. 600 kuutioiset mitataan 7000rpm kun tieliikenteessä muistaakseni 5500 rpm.
Joutuu tunkeen lisää villaa putkeenTuo on kyllä 750 K6:n tai K7:n omistajille huono uutinen. Kyseisen pyörän tyyppikilvessä kun on 102 dB 6600 rmp. Itselläni oli viime kesänä 99 dB, kun "huvikseen" Motoparkissa mittailtiin.Kyllä kaikki mitataan oli e-hyväksyntä tai ei ja jos db:t täyttyy niin radalle ei ole asiaa. Kaverin uusi Gsx-r 750 vakioputkella tuotti 98,6db joten ei se niin sanottua ole että edes vakiolla pääsee. Mittaukset menee moottoriliiton sääntöjen mukaan ei niinkään tieliikennesääntöjen joten esim. 600 kuutioiset mitataan 7000rpm kun tieliikenteessä muistaakseni 5500 rpm.
Niinku sul on rivinelkku tonnari... Ne kierroksethan vaihtelee pyörätyypeittäin. Tänään ei taidettu parkissa yhtään pyörää hylätä. Kakstahti jammu tais kellottaa 99.1, mut eivät alkaneet nipottaa.Ainakin itsellä äänet kyllä mitattiin 5500 rpm...![]()
Jaa-a, lauantaina vakioputkella 749 anto 96 db ja su oli kytkimellä veto päällä niin anto 95, että sen verta tippu...Jos on ducekuskeja joilla on se avoin kytkinkoppa, ni kannattaa pitää veto päällä sen mittauksen ajan. Pudottaapi muutaman db:n![]()
Mulle meinas paskatJaa-a, lauantaina vakioputkella 749 anto 96 db ja su oli kytkimellä veto päällä niin anto 95, että sen verta tippu...Jos on ducekuskeja joilla on se avoin kytkinkoppa, ni kannattaa pitää veto päällä sen mittauksen ajan. Pudottaapi muutaman db:n![]()
Samanlainen pyörä termignonin putkilla, mutta umpinaisella kytkinkopalla antoi 94 db, että ihan herran haltuun tuntu menevän mittaukset.
Itsellä vastaava vaimennin ja tosiaan liki 104 desibeliä. Tosin pitää muistaa että vaimennin jo muutamia vuosia ollut käytössä, joten villat ei ehkä enää ihan parhaassa iskussa.Tuo desipeli saattaa olla ongelma myös minulle. Olen ilmottaunut 28.6 rata-ajoon hitaassa ryhmässä, mutta nyt pitäisi jostain saada tietää mitä omasta putkesta lähtee ääntä irti. Pyörä on Thunderace ja putkena Yoshimura RS-3. Tietääkö kukaan meneekö alle sadan?