• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Norjan reissu kesä-heinäkuussa 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Webbis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ja jos ei peukut riitä ni kyllä me tullaan jyskään ja noustaan barrikadeille
biggrin.gif
pitäähän nyt reissun puuhamies mukaan saada koko reissun ajaksi

Toivotaan toivotaan. Ei oo kovin monesta ihmisestä enää kiinni kyl mitä mä kyselin porukoiden lomatoiveita..pitää hiillostaa niitä että antavat mulle ne
smile_org.gif
!

pidä saunailta ni saat sen tiimoilta varmasti sen verran aihetta kiristykseen et voit pitää lomat silloin kun haluat
idea3.gif

Paikkoja ei ollu enää paljoa jäljellä, eli onneks tilasin jo nytten.
kiitos Matti hoputuksesta
smile_org.gif
!
Ole hyvä vaan ...
smile_org.gif
.. onhan noita tullut muutaman kerran tilailtua ..
Mutta hyvä, että kuitenkin ehdittiin.
MP-näyttelyn aikoihin on usein ollut jo aivan liian myöhäistä ...
Hätäisimmät ovat jättäneet varauksensa varmaan jo viime elokuussa ..
bowdown.gif

(PS. 235/7 = 33.57e ..taikka.. 235/5 = 47e ..ei paha.. 237/8 = 29.38e )

Vieläkö se yksi paikka on täyttämättä?! Jos vain suinkin porukkaan mahtuu, niin lähden mukaan, siis varmasti, en "ehkä".

Jos hytit on jo täynnä, niin pitää sitten kehittää joku planB ja ottaa teidät kiinni vaikka norgen puolella..
062802moto_prv.gif

Vieläkö se yksi paikka on täyttämättä?! Jos vain suinkin porukkaan mahtuu, niin lähden mukaan, siis varmasti, en "ehkä".
Noniiiiiin!!!!

Hienoa hienoa!! Kahdeksas ja samalla viimeinen paikka on nyt siis täytetty!!

Tervetuloa LaMasquerade mukaan porukkaan! Pistä mulle privana sun Etu+Sukunimi ja pelkkä syntymäaika sekä sähköpostiosote privana tai mailina.

Eiköhän tuo Lofoottien kierto olisi hieno juttu, mutta siellä on aina kurjat kelit. Mutta senhän voi varmasti päättää matkan varrella mikä on fiilis ja kuka haluaa ajaa sieltä.
Kiireisimmät ja uupuneimmat voi oikaista kotiinpäin ja haluukkaat kiertää pitemmän kautta.

Eiköhän me jotain sitten keksitä, meihin voi luottaa
biggrin.gif

Tuossa toisessa topiikissa oli puhetta että ajokausi alkanee ja on alkanut joskus viikoll 15. Nyt taitaa olla vko6, eli ei ihan älyttömän kaukana kuitenkaan.

Jeah
smile_org.gif
! Mulla on nyt katteet maalautettu,renkaat tuli saksasta..Pari viikkoo menee ainaki ennenku on pyörä kasassa ni se voi olla että ennenku huomaakaan niin on ajokelit jo
smile_org.gif
!

Piirtelin taas uusiks tuota meiän matkareittiä.
Olisko kutakuinkin TÄLLÄNEN lähellä lopullista?
Reitti on n.500km lyhyempi ja ajassa varmaankin ainakin 2 päivää kun ottaa lauttamatkat huomioon.

Vertailun vuoksi tässä reitti lofoottien kautta.

Otin tuosta reitistä vähän lähempiä screenshotteja myös, eli ne löytyy näistä (kannattaa kattoa ;)):
Osa 1
Osa 2
Osa 3
Osa 4

Ja sit keräsin lisäks vähän inffoa yhteen. Eli tossa on vasemmasa kartassa niitä edullisia yöpaikkoja, oikeanpuoleisessa kartassa on noita Norjan "nähtävyys teitä" ja nuo loput sit onkin varmaan ihan selviä!? (Noista hinnoistahan meille tuli siis alennukset,eli niitä ei kannata tuijottaa) TÄÄLTÄ LÖYTYY!
sä jaksat suunitella...hienoo
bowdown.gif
mä yritän varovaisesti katella näitä......et ei ihan jumalaton polte tien päälle alkais....
biggrin.gif

katellaa tosiaa tien päällä sit miten jaksellaa vedellä.....
ja webbis sä vaadit sen lomas tolle ajalle...sull on hyvä syy
wink.gif

Back