• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nordean vakuutukset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riekha01
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pari viikkoa sitten vaihdoin Nordeaan, laskivat jostain syystä satasen-pari halvemman hinnan kuin viime vuonna. Nordeassa muuten ratalipoissa nelinkertainen/25% omavastuu.
Mulla on vuotta vanhempi blade ni if on kaikista halvin
eek.gif

paikkakuntana espoo, ikää 27v. ei keskitettyjä vakuutuksia.

Ja ihme ja kumma kun ei pohjola pääse lähellekkään vaikka sieltä kotivakuutus ja muksun sairaskuluvakuutus ja lisäks op:lla molemmat pakarat pantissa..

Nordea

Miten noin halpa vakuutus tuolta nordeasta? Kawasaki zx9r 1998 koko vuosi ilman bonuksia 812€ (3:n kk laskutusvälillä). LAskin Tapiolasta 931€ (3kk laskutusvälillä-)
Itsellä aivan samanlainen ja saman vuotinen kawakki vakuutettu nordeaan hinnalla 460e/v sisältäen osakaskon. Bonuksia taitaa olla 35% ja ikää ukolla pari vähemmän. Nordeassa tosin kaikki lainat, autojen, asunnon ja kaikki muutkin vakuutukset...

Mulla kilpailuttamisen jälkeen vakuutukset edelleen Nordeassa. Turvassa/Pohjolassa olisi muuten ollut suurinpiirtein sama hinta, mutta keskeytysvakuutus maksaa prätkään pohjolassa yli 300e ja Nordeassa noin 70e. Koska prätkä on työajossa kesät, on myös tolla vaikutusta.

Siis toi on halpa 812€ ilman bonuksia ja ilman kaskoja pelkkä liikennevakuutus.

Bonuksia kyllä on jotai 40rossaa.

Paikkakunta ylöjärvi ikää 28

kawa 900vn 07vm halvin nordeassa seuraavaksi reilut 20 ekee kalliimpi pohjola.. ifi ynnä muut huomattavasti kallimpia. Mut kotilo vakuutus nordeassa, 05 corollan liikenne/täyskasko 130 ekee per vuosi halvempi ku ifissä
033102beer_1_prv.gif
ja se lasiturvakin siinä
buttrock.gif
huomenna mennään nordeaan ja jos tekee jonkin muun vakuutuksen nordeaan tulee eroa vielä lisää eli 170 ekee lisää bisse rahaa
tounge.gif

Turva halvin tällä hetkellä... Tapiolassa vääntö vielä kesken...
Nordean laskuri tulis yhtä kalliiksi kuin Pohjola... vähän päälle 1000 €...

Tapiolan vakuutus on yli 300€ halvempi kuin Nordean ja sen lisäksi vielä bonuskertymä on 10% vuodessa eli ero sen kuin kasvaa vuosittain. Turva olisi vielä hieman edullisempi (bonuskertymä Turvassakin 10%) mutta keskittämällä Tapiolaan saan vielä 13% alennusta ja sen vuoksi Tapiola vie voiton.
062802jumpie_prv.gif

No, eipä ole muista mihinkään. Kyllä nordea pitää ainakin minut maksavana asiakkaana.
Esim. autona VW Golf Plussa bonnarit 70% vak. maksu n.98€ vuosi.
Kilpailijat järestään n.150-160 vuosi.

Tämä vain mallina, kokonaispakkettikin jäi ihan mukavaksi. Jossa mukana asunto, mp, kesäasunto......

Ei auta muissa yhtiöissä pankin jäsenyys, ay-juttu, eikä touring finladiakaan........ei vaikka olis miten TURVAt kylessä...
wink.gif

Pari viikkoa sitten vaihdoin Nordeaan, laskivat jostain syystä satasen-pari halvemman hinnan kuin viime vuonna. Nordeassa muuten ratalipoissa nelinkertainen/25% omavastuu.
Mulla on vuotta vanhempi blade ni if on kaikista halvin
eek.gif

paikkakuntana espoo, ikää 27v. ei keskitettyjä vakuutuksia.
Ennenkuin päädyin tähän pyörään, olin ostamassa R1:stä ja sen mukaan pyysin alustavia tarjouksia. IF teki jonkun parin tonnin "tarjouksen" ja kehottivat ostamaan customin, niin en niiltä edes kysynyt tarjousta enää pyöräkaupat tehtyäni.
withstupid.gif

No, eipä ole muista mihinkään. Kyllä nordea pitää ainakin minut maksavana asiakkaana.
Esim. autona VW Golf Plussa bonnarit 70% vak. maksu n.98€ vuosi.
Kilpailijat järestään n.150-160 vuosi.
Meillä myös Ifistä Nordeaan siirtyessä vaimon diesel-Yariksen vakuutusmaksuista katosi summa, jolla maksaa dieselveron ja tankkaa vielä reilut puoli tankillista naftaa kinneriin.

Olipa hyvä viestiketju, kävin laskemassa omalle pyörälleni vakuutushintaa Nordeasta kun olin viimevuonna saanut mielestäni tapiolasta halvimman hinnan. Nyt tapiolan liikenne: 559,27/vuosi, kun maksaa neljässä erässä, nordean laskuri antoi 12kk laskutuksellakin: 437,74. Yli 20% halvempi! Pyöränä Suzuki GSX-R600K6.
Kasko onkin sitten asia erikseen..

Niin ja liikenteessä bonarit 50%.

Katsoin sitten vielä pohjantähden laskuria: 386e/vuosi...

-äR

Tuli tuossa postissa tänään vakuutuskirja. Tapiolan laskurilla laskettuna vakuutukset halvempia, kuin vakuutuskirjassa merkittyinä. Soitto vakuutusyhtiöön, hämmästyneinä ihmettelivät ja lupasivat ottaa selvää mistä erotus johtuu. Nopea palvelu, vastaus tuli ja erotus johtuu siitä, että vakuutuskausi alkaa 1.5. vasta ja hintoihin on tulossa korotus, joka ei näy vielä laskurilla. Mitenkä muiden vakuutusyhtiöden hintojen korotusten kanssa onko tulosssa ja mitenkä paljon?
Näyttäs olevan vakuutukset vaihtoon jonnekkin muualle ainakin minulla.

Pohjolassa tuli jo 5% korotus josta suivaantuneena vaihdoin Nordeaan joka korottaa maksuja 1.4.Kerkesin ennen.H-D Street Bob 720 euroa ja bonukset 30%.

Mulla tuol Turvassa n.800/vuos,bonuksia on liikentees 50 ja kaskos 70..Pyörä on toi fz ja kuski on 32 v.. Kysyin iffistä tarjouksen,ei ollu ku puolet kalliimpi...

Back