• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nopein Sportti-Suzuki Radalla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cona
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli mikä olisi järjestys, jos radalla ajaisivat kilpaa nämä 2009 Supersport-suizat:

GSX-R600 (125hp ja 163kg)

GSX-R750 (150hp ja 165kg)

GSX-R1000 (191hp ja 167kg)

GSX1300R (xxxhp ja 220kg) onko jollain tietoa uuden bussin tehoista?

Ja oletetaan, että kaikki tehtaan varustelulla ja saman kuskin ohjastamia. Ratana joku perusrata, ei mikään ahvenisto taikka vastaavasti mikään nordschleife.

Perusteluja kehiin et miksi mikäkin on nopeampi, ei tarvi nyt jauhaa mitään tyyliin, "meidän äiti varvaa teidän äitien poikaystävät"  
biggrin.gif

Itse en tiedä, mutta isot pojat ovat sanoneet että 750:nen saattais olla nopeempi kokemattoman kuskin käsissä kun kilogixu.  
nixweiss.gif

Jos kuskilla on kokemusta rata-ajosta niin ei kai tuossa mitään epäselvää ole, kilogixu vie muita kun märkää rättiä.

Keskiverto sukankuluttajan viemänä: 750, ja tosi pro-vetäjän ollessa ohjaksissa: 1000.

Mutta riippuu tosiaan aivan hurjan paljon kuskista, ja Suomen radoilla ei tonnisen voimaa pääse hyödyntämään kuin pienenpieni prosentti ajajista.

Normijätkät puolestaan ajaisivat varmaan aika samanlaisia aikoja kaikilla näillä, sillä taitotaso ei vielä riitä tuomaan näiden todellisia eroja esiin (näin ainakin omalla kohdallani uskoisin asian olevan).

itse veikkaisin

jos kyseessä olisi normi ukko

600: voi ajaa rennosti tehoo riittävästi kovemmat kaarrenopeudet myöhemmin jarrulle aikaisemmin kaasuauki

750: luonne kuin 600 mut enemmän lyöntiä

1000: vaatii kokeneen kuskin jotta tehoista olisi jotain hyötyä

bajamaja: ei sovi millään radalle

noin itte veikkaisin

Kyllä se 750 on nopeempi normipulleron käsissä, ainakin mulla oli niin (k4 750 vs. K6 1000). 750 on se etu että kaasulle pääsee mutkasta aiemmin kuin tonnisella ja high siderin pelko on hieman pienempi.
tounge.gif

Back