Waiski_ sanoi:Itte olen säätänyt sillä logiikalla, että niin löysälle kuin mahdollista ilman että alkaa ravistaa. En tiedä onko oikein, mutta herkkää on.
Mielummin niin jäykälle että nippanappa jaksaa varikolla kääntää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Waiski_ sanoi:Itte olen säätänyt sillä logiikalla, että niin löysälle kuin mahdollista ilman että alkaa ravistaa. En tiedä onko oikein, mutta herkkää on.
No tuolleen se oli sillon ku se bussipysäkki ei taittunu torvi auki.Jonezi sanoi:Mielummin niin jäykälle että nippanappa jaksaa varikolla kääntää
No ei mulla ainakaa keskellä oo veltto se ohjausiskari, joten ainaki mun vauhdillani sanoisin että turhaa.KawaJava sanoi:Jossain toisessa ohjausiskariketjussa täällä puhuttiin, että ilmauksessa jätetään tahalleen ilmaa sen verran, että keskialueella ei ole iskari pelissä.
Tähän ei lienee kuitenkaan tarvetta?
KawaJava sanoi:Jossain toisessa ohjausiskariketjussa täällä puhuttiin, että ilmauksessa jätetään tahalleen ilmaa sen verran, että keskialueella ei ole iskari pelissä.
KawaJava sanoi:Jossain toisessa ohjausiskariketjussa täällä puhuttiin, että ilmauksessa jätetään tahalleen ilmaa sen verran, että keskialueella ei ole iskari pelissä.
2005 zx-6rssä ei tarvinnu ohjausiskaria ollenkaan nopeen ryhmän hitaamman puoliskon vauhdeissa.KawaJava sanoi:Tiedonjanoinen aloittelija kyselee taas konkareilta.
Tällä kertaa ohjausiskarin säädöistä.
Mihin kaikkeen ohjausiskarin jäykkyys vaikuttaa ja miten se ilmenee ajossa, jos se on liian löysällä/tiukalla?
Edit. Täällähän on olemassa tollanen kehittyneempi haku, jolla voi etsiä suoraan keskusteluiden otsikoista. Sieltä löyty oma ketju tähänkin aiheeseen. Montakohan kymmentä tuntia olisin säästänyt, jos olisin ton aiemmin tajunnut..
Nitrous sanoi:On kyllä perin vittumainen ajaa jos ohjausiskarissa on ilmaa. Keskialue ravistelee ihan holtittomasti ennen kuin rupee ottaa vastaan.
Tuo ohjausiskarin kireys on ihan makuasia. Ite oon sitä koulukuntaa, että niin tiukalla kuin mahdollista ilman, että haittaa ajamista. Pitkässä juoksussa nimittäin jokainen ravistus syö sekä kuskia, että kierrosaikaa.
Edit. Esim. kaadon jälkeen kannattaa tarkistaa toi ohjausiskarin toiminta, vetää meinaan sen varren solmuun aika herkästi tahi kovan iskun takia pääsee hörppäämään ilmaa tiivisteen välistä.
onneksi varikolta löytyi lainaan, ni pääs sunnuntaina pärtsää.Tulipa tuosta vielä mieleen että jos vielä parantaa jarrusuoritustaan, niin siitä irronnee tuossa nimenomaisessa mutkassa; 0.1-0.2s perus jarrulla, ja siihen vielä päälle 0.1-0.2s 100% nappiin osuneella jarrulla.Jonezi sanoi:Eikö silloin kannattaisi jarruttaa kunnolla ja avata ripeästi?
Voittaa 0.65 sekkaa, verrattuna siihe että tekee molemmat huonosti.![]()
scuuba sanoi:Taka-akselia siirsin sen verran taakseppäin (10-15-20mm?) kun mitä se sopivan ylipitkillä ketjuilla ja rata-ratastuksella meni.
Itellä CBR1000RR enkä oo juurikaa huomannu mitään virhekäytöstä pyörässä, ihan sama oliko takarengas niin takana kuin mahdollista vs niin edessä kuin mahdollista.timjoo sanoi:Miksi?
Minulle suositeltiin samaa CBR1000RR -14 versioon. Minusta pyörä on aivan vakaa (etuiskunvaimentimien päivityksen jälkeen), joten en tiedä mitä tuolla saavutetaan.
timjoo sanoi:Miksi?
Minulle suositeltiin samaa CBR1000RR -14 versioon. Minusta pyörä on aivan vakaa (etuiskunvaimentimien päivityksen jälkeen), joten en tiedä mitä tuolla saavutetaan.
Samoilla ku kaikkialla muuallaki eli 15-49 (paitsi Kymiringin nälkäkuolemasuora vaatii 45 takasirkkelin)timjoo sanoi:Akseliväli tosiaan pieneni kun laittoi taakse isomman +2 rattaan. Lisäksi edessä on -1. Eli nyt taka-akseli on suunnilleen niin edessä kun voi olla.
Ero oli huikea, mutta mielestäni huomaan vain lyhyempien välityksien aiheuttaman eron. Ja todella positiiviseen päin mielestäni. Mitään negatiivista akselivälin lyhenemisestä en näillä tumpuilla huomaa, kuten ei PrivateeR:kaan huomannut.
PrivateeR, millä väleillä ajat Alastarossa?
Toki vaikutus on erittäin minimaalinen, mutta esim:timjoo sanoi:Miksi?
PrivateeR sanoi:Samoilla ku kaikkialla muuallaki eli 15-49 (paitsi Kymiringin nälkäkuolemasuora vaatii 45 takasirkkelin)
Minkälaisia kehänopeusarvoja vs RPM bussipysäkin taitossa?Jonezi sanoi:Eikö se hakkaa rajoittimeen jo Bussipäskin taitossa noilla väleillä? Ainakin mitä Gearincommanderista kattelin.
Jos siis Hondan vakio on 16-42?
scuuba sanoi:Minkälaisia kehänopeusarvoja vs RPM bussipysäkin taitossa?