• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Noni, sakot tuli.... Ja kai syystäki...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kale79
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jep, varsinkin prätkällä toi 40km/h tuntuu törkeän hitaalta...
kaikki alle 200 tuntuu törkeän hitaalta  
pftroest.gif
Ei tunnu, kun ei pääsee noin kovaa  
bawling.gif
pääsee, mutta se tuntuu jo melkee itsemurhalta.

edit. hornetilla ainakin pystyy ajaa kaks päällä jopa neljääkymppiä ettei se kaadu...

Jep, varsinkin prätkällä toi 40km/h tuntuu törkeän hitaalta...
kaikki alle 200 tuntuu törkeän hitaalta
pftroest.gif
Ei tunnu, kun ei pääsee noin kovaa
bawling.gif
Sen kerran kun pääset, niin
062802jumpie_prv.gif
Vähemmän muovia, enemmän tuulta. Alkaa vauhti tuntuun.
062802moto_prv.gif
tai voihan sitä seisoo tapeillakin ja tuntea tuulen.

ootte te tosikoita
biggrin.gif
Vai tosikoita...
Mitenkähän lienee. Ketään ei oo haukuttu, lynkattu tai muuten herjattu. Ihan normaalia läppää.
thumbs-up.gif

ei se ny niin kummallista oo jos mopo menee sen 200. Tai 300.
400 alkaa jo oleen
wink.gif
ei nyt taas oltu samalla aallonpituudella
biggrin.gif

nomut, ei se mitään
smile_org.gif
elämä on laiffii
smile_org.gif

no jos yhtään lohduttaa ni itel tos jokune kuukaus sitte itäväyläl kulosaaren sillan kohal pysäyttivät ku olivat itäkeskuksesta beesanneet... kaikki paperit tenttasivat... ja kun taksilla olin liikenteessä ni ajopäiväkirjan halusivat... niistä ei yli 30min tutkimisen jälkee mitää huomautettavaa löytyny ni antoivat rikesakon kun olin ajanu 70 alueella 82... jonka lisäks olin kuulemma ajanu 80km/h alueel 91km/h...aikaa toho palo reilusti yli 30min ja sain (en sakkoja vaan) vittuilua joka jurppii ku o muutenki provikka palkka ilman pohjaa... mut kai mä sit oon v**un kauhee kriminaali
nixweiss.gif

Back