• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nokia(Murhasaaren silta)-Jumesniemi-H:kyrö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jumesniemen reitti ajettu eilen uudelleen, ja nyt joutui ajelemaan lähes rajoitusten mukaan, koska mutaa oli tiellä ihan törkeen paljon
sad_orig.gif

ja rattoreita lähes joka mutkan takana vaanimassa. Taitaa vaatia muutamat rankkasateet, että baana puhdistuu kunnolla.

Muutama kilometri Vesilahden jälkeen oli 4-5 mutkassa sepeliä koko tien leveydeltä! Vähän hävisi ajofiilikset niiden jälkeen.

Nokian Linnavuoressa , Porin tieltä vähän Murhasaaren sillan jälkeen kääntyy oikealle Jumesniemeen. Tiellä on uusi päällyste, ilmeisesti v.2006 tehty. Mukavia mutkia ja ylä/alamäkiä. Näin keväällä on hieno huomata myös tien tasaisuss, eli ei ole kuoppia eikä töyssyjä. Kokeilkaa, ja jos kaduttaa, voi mennä Jumesniemen kirkkoon katumaan..?!
kartta

Nostetaanpa tämä ylös niin tulee mukava reitti varmasti kaikkien tietoon.
062802moto_prv.gif

Alkukeväästä oli Jumesniementie routinut tosi pahasti mutta mukavasti se on siitä oiennut. Tie on siis hyvässä kunnossa ja ehdottomasti ajamisen arvoinen pätkä. Suurimpana vaarana taitaa reitillä tällä hetkellä olla riski törmätä moponsa hallintaa opettelevaan aloittelijaan (=muhun).
wink.gif

No eipä! Allekirjoittaneella melko jaska duunireitti: Herwood-Keskusta... (No, mielummin prätkällä kuin kotilolla tai bussilla) Onneks nyt on loma!
Tuo on kyllä jo aika surkea.
sad_orig.gif
Mutta hyvää lomaa! Sään pitäisi olla aika mainio harrastusta ajatellen huomisesta eteenpäin.

Kannattaa siis muuten välttää Jumesniementietä hyvän sään päivinä klo 6-7 ja 15-16 aikoihin. Silloin mä olen siellä tientukkona.
tounge.gif
(Anteeksi sillekin motoristille jonka reitin blokkasin risteyksessä Porintielle kääntyessä. Oli takki huonosti ja sitä korjaillessa en huomannut että olit mun taakse tullut.
lookaround_orig.gif
)

T: nimim. Kyllämävieläjoskusopinajamaan

Back