• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nitrous Goes Racing 2017 Support-tarrat myynnissä!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitrous
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Laitettu eurot bitteinä liikkeelle. :thumbup:

Mahtavaa olla tässä mukana :jippikaijee:

E-tana sanoi:
Mahtuuko vielä mukaan?

Vielä mahtuu. Kaikille tähän mennessä halukkuutensa ilmoittaineille lisäinfoa lähetetty. Jos et ole jostain syystä saanut viestiä, heitä yksärillä tai huhuile tänne. :jippikaijee:

Re: Nitrous Goes Racing 2017 Support-tarrat myynnissä!!!

Hyvä etteivät vielä pankista soittele, että älä enää kerää rahaa kun holviin ei mahdu 😀

Lähetetty minun GT-I9195I laitteesta Tapatalkilla

RiderOnTheStorm sanoi:
Mukana. Toistaiseksi näyttäisi olevan halvin hinta per kirjain :p.

Ei piru...ois pitäny pistää hinta per kirjain. Noh, eiköhän me tuokin johonkin mahduteta., mutta tuplakokosena en uskaltas luvata. :D Kiitokset osallistumisesta, laitoin viestiä.

Nitrous sanoi:
Ei piru...ois pitäny pistää hinta per kirjain. Noh, eiköhän me tuokin johonkin mahduteta., mutta tuplakokosena en uskaltas luvata. :D Kiitokset osallistumisesta, laitoin viestiä.

Mulle sopii sellanenki, oisko se 5€/kirjain? :p

Joo... Maksutietoja tänne vaan. Rahaa liikkeelle, sit ku pääsen perjantaina reissusta himaan. Jotain puhetta asiasta illalla vissiin oli, mut Moguli on jäljillä. Vissiin liikaa douppia.

Lupaus lunastettu! Ja jatkossa kannatan myös hinnoittelua /kirjain. Ja välimerkkejä ei sitten lasketa... :p

-jp-

laita mulle kans maksutietoja...

tarviit kuitenkin rahaa kun pääset linnasta , laittoman rahankeräyksen järjestämisestä :)-

adville sanoi:
laita mulle kans maksutietoja...

tarviit kuitenkin rahaa kun pääset linnasta , laittoman rahankeräyksen järjestämisestä :)-

Laitettu. Tuokin kyllä kävi mielessä, mutta ymmärtääkseni tavaraa saa kuitenkin vielä myydä ihmisille ilman pelkoa linnareissusta? :;):

Back