• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Niska/kaula lämpimäks?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loosah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla on Rukkan windstopper huppu/kaulasuoja (klick) ja oon kyllä tykannyt siitä. Kylmällä ilmalla pitemmällä reissulla laitan vielä lisäksi nahkasen kaulasuojan joka yltää leukaan asti - ja ei palele.

Pitääpä näköjään itsellekkin hommata jonkinlainen "Buffi"... Kun ei nyt ole oikein minkäänlaista kaulanlämmitintä. Kai täältä Jyväskylästä tuommoisia löytyy, jotta ei sentään tarvitsisi tilata tuota.

Pitääpä näköjään itsellekkin hommata jonkinlainen "Buffi"... Kun ei nyt ole oikein minkäänlaista kaulanlämmitintä. Kai täältä Jyväskylästä tuommoisia löytyy, jotta ei sentään tarvitsisi tilata tuota.
Buffeissa on mun mielestä noi koot vain aivan käsittämättömät! Aikuisten koko roikkuu ainakin mulla niin ettei se suojaa kunnolla ja varsinkin näyttää helkutin rumalta. Kypärähuppuna toimii hyvin..

Itse ratkaisin ongelman ostamalla MP-messuilta junior-kokoa olevan Buffin ja se toimii loistavasti. Junior-kokoja en tosin jälleenmyyjillä ole nähnyt ja kuositkin ovat lähinnä pastellisävyjä. Onneksi löytyi sentään yksi mustavalkoinen.

Niin, ja tarkennuksena sitten se että en ole mikään kynäniska (BMI 24,2)  
biggrin.gif

Back