Joo en minäkäänMinä en liittyisi mihinkään kerhoon/porukkaan, mihin naisia ei huolittaisi mukaan!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo en minäkäänMinä en liittyisi mihinkään kerhoon/porukkaan, mihin naisia ei huolittaisi mukaan!![]()
No daahJoo en minäkäänMinä en liittyisi mihinkään kerhoon/porukkaan, mihin naisia ei huolittaisi mukaan!![]()
![]()
viittasin aik. viestissäni ketjun alussa olleisiin huulenheittoihin NiceBikersista en LBC:n, johon itsekin kuulun. Jos kokee NB:n itselleen sopimattomaksi, FB:ssä voi valita myös LBC:nööö, mikäs älppäreistä tekee rajoittuneita? Voisitko vähän, sister54, selittää, olen näin sokea, etten ole huomannut...![]()
Minä taas en semmoseen, mihin minua ei huolitaMinä en liittyisi mihinkään kerhoon/porukkaan, mihin naisia ei huolittaisi mukaan!![]()
Te meette molemmat vaikka maskotteinaMinä taas en semmoseen, mihin minua ei huolitaMinä en liittyisi mihinkään kerhoon/porukkaan, mihin naisia ei huolittaisi mukaan!![]()
![]()
Et taida harrstaa kovinkaan paljon liikuntaaMinä en liittyisi mihinkään kerhoon/porukkaan, mihin naisia ei huolittaisi mukaan!![]()
ei näyttänyt tietävän tilastokeskuskaan... NB:ssa 198 jäsentä, joskin jäseneksi pääseen jo motoristiksi haaveileva eli moniko omistaa oman pyörän ei oo tietooTietääkö kukaan kuinka monta oman pyörän omaavaa naismotoristia
mahtaa ajella Suomessa??
ja mä kuulun molempiin.. NB:ssa 198 jäsentä...
Mahtaiskohan AKE tietääTietääkö kukaan kuinka monta oman pyörän omaavaa naismotoristia
mahtaa ajella Suomessa??
Eräästä tilastosta bongasin, että noin 9,5 % moottoripyörän haltijoista olisi kauniimpaa sukupuolta.
Eli suunnilleen joka kymmenes motoristi olisi nainen, mikä vaikuttaisi melko paikkansapitävältä.
ja mä kuulun molempiin.. NB:ssa 198 jäsentä...![]()
Mä olen myös rajoittunut; en voi liittyä mihinkään minne ei salskeita motoristimiehiä huolitaMinä en liittyisi mihinkään kerhoon/porukkaan, mihin naisia ei huolittaisi mukaan!![]()
Mä olen myös rajoittunut; en voi liittyä mihinkään minne ei salskeita motoristimiehiä huolitaMinä en liittyisi mihinkään kerhoon/porukkaan, mihin naisia ei huolittaisi mukaan!
...![]()
perän pitäjiksi