• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nexo 1-os. nahkapuku radalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tumppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Tumppi

Rata ja koulutus
MotOrg ry jäsen
Sijainti
Vesilahti
Kävin tänään Bikeworld:ssa kokeilemassa ko. nuttua.

tuotteet_nexo_x-tream_suit_2_iso.jpg

Vaikutti ihan ok tuotteelta ja ennenkaikkea tuntui istuvan erihyvin meikäläisen epämääräisenmallisen vartalon suojaksi. Täytyy vielä käydä uudestaan sovittaan oman selkäsuojan ajokenkien kanssa istuvuutta pyörän päällä..

Hintakin kun on erittäin kilpailukykyinen, niin rupesi todella kiinnostamaan.. (~50% halvempi kuin esim rainese ja alpinetähti)

Onko kellään ollut ratakaytössä ja miten toimii.. Pitääkö harkita vai kannattaako unohtaa?? Mulla on katukäytössä Sweepin halpis 2-osa nahka ja ainakin se on ollut 100% hintansa väärtti.

kits.

- T -

Moro,

ja heti ensi alkuun anteeksi että kommentoin yleensäkään, koska radalla ja varsinkaan yksiosaisesta ei ole kokemusta, mutta kaksiosaisesta jonnin verran.

Jos "härpäkkeitä", joilla tarkoitan tässä yhteydessä juurikin kaikkia pieniä detaileita, kuten vetoketjun vetimiä, kauluksen sulkevia härpäkkeitä jne. ei lasketa, niin hyvin tuntuisi olevan ommeltu kasaan.

Mä jouduin käyttämään takkia räätälillä (takuuseen meni), koska semmoinen vetoketjun ylimenevä, kaulusta tiukemmalle vetävä härpäke antoi ompeleista periksi.. nyt on pelittänyt hyvin.

Housuissa oli ainakin muutamassa erässä sellainen tyyppivika, että neppari ei pitänyt ollenkaan eli nappikin meni vaihtoon. Eli kyllä se hinta jossain näkyy. Yksiosaisessa ei noita ongelmia luulisi ainakaan housun neppareiden kanssa tulevan
wink.gif

Noh, itse suojat (varsinkin takissa) tuntuvat hyviltä, mulla ei kylläkään ole kokemusta lipoista tuossa asusteessa ja kaikin puolin hyvin istuvat kamat on.

Edit: vähän tekstiä poies
smile_org.gif

Mullakaan ei ole tuosta yksiosaisesta mitään kokemuksia mutta oma kaksiosainen on toiminu oikein hyvin sen vähän mitä oon ehtiny käyttää. Ainoa napinan aihe on jumiutunut housujen vuoren vetoketju mutta muuten ei mitään onkelmia.
ps. Onkos tossa missä noita tuuletusreikiä? kuvasta kun ei oikein erota?

Käsissä on noi härpäkeventtiilijutut ja ylävartalossa on osassa nahkaa reijitys.. Munissa suurin osa tekstiiliä joten varmaankin sieltäkin tuulee.

Ekaan vastaukseen: Näytti puvussa olevan YKK:n lukittavat vetoketjut ja muutenkin noi härpäkkeet vaikutti ihan kohtuu laadukkailta..

Lähipiirissä pari rainesen nahkapukua on hajonnut suht helposti saumoista (toinen meni takuuseen, toisessa pienet lipat syynä), joten ei se kalliissa merkeissäkään ilman ongelmia suju..

Se on pakko vielä lisätä, että komeitahan noi on. Siitä ei pääse mihinkään.. kuvissa ok ja livenä vielä paremman näköisiä, vaikka tuskin se siellä radalla niin välineurheilua on, kuin kadulla välillä tuntuu olevan.

- P

Käsissä on noi härpäkeventtiilijutut ja ylävartalossa on osassa nahkaa reijitys.. Munissa suurin osa tekstiiliä joten varmaankin sieltäkin tuulee.

Ekaan vastaukseen: Näytti puvussa olevan YKK:n lukittavat vetoketjut ja muutenkin noi härpäkkeet vaikutti ihan kohtuu laadukkailta..

Lähipiirissä pari rainesen nahkapukua on hajonnut suht helposti saumoista (toinen meni takuuseen, toisessa pienet lipat syynä), joten ei se kalliissa merkeissäkään ilman ongelmia suju..
Saumat mulla on juurikin pitänyt oikein hyvin. Olen nähnyt vastaavia itsekin esimerkiksi D:ltä, eli allekirjoitan tuon kyllä. Ei se päälle tonnin hinta aina takaa sitä, että kaikki kestää hamaan loppuun asti.

Toivottavasti joku vastailee, jolla tuosta yksiosaisesta olisi kokemusta. Epäilen hieman, sillä tuota yksosasta ei ollut mun mielestä suomessa vielä kesällä myynnissä ja merkki on muutenkin niin tuore suomessa, että käyttäjäkokemuksia piti tosiaan yrittää etsiä, ennen kuin itse hommasin kesäkuussa Nexon kamat.

- P

Kun ei mitään negatiivisia mielipiteitä ole ilmennyt, niin taidan käydä huomenna hakemaan nutun kaupasta.. Jos se nyt istuu muiden varuisteiden kera päälle..

Kylmätyyppejä uudesta puvusta:

Kuvia018.jpg

Hohhoijaa ja hoitoon!
tounge.gif

Nyt viikonlopun viettoon 390€ köyhempänä...
cool.gif

No ei helevetti.. mikä liike myy tuohon hintaan.. hommaan perkele vaikka ulos variksenpelättimelle uuden asun, jos tuohon hintaan lähtee. Ei vittu kesällä saanut edes perkele yksosasen housuja tuohon rahaan.. plaah!

- Vittusaatana

Tumpp! poltellut pilveä "ajellessaan" kun on mustuaiset suurena

Hyvä että tulee näitä halpismerkkejä, onhan se ihan älytöntä maksaa 1.5 tonnia nahkapuvusta..
..nimimerkillä ostin juuri ovh 699e takin =D

No ei helevetti.. mikä liike myy tuohon hintaan..
Tampereen Bikeworld.. Eikä ollut mikään just for you -tarjous eikä mikään poistoerä. Siellä oli myös Halvarssonin kaksosanahkoja 300€:n kokonaistaloudelliseen hintaan..

En mennyt sinne edes ostamaan nahkaa, vaan ihan muuten vaan pällistelemään.. Kun ihmettelin myyjälle, että onpa halpoja nahkoja, vaan ei ole yksiosaisia tyrkyllä. Erittäin mukava naismyyjä sitten suorastaa MYI minulle tuon puvun, mitä minun ei ollut edes tarkoitus ostaa.. Se ei siis ollu alennushyllyssä, ihme kun en huomannut.
smile_org.gif

Selkeä ammattilainen, todellinen asikaspalvelija.. Otti vielä hoitaakseen erään takuuasian mikä ei hänelle edes kuuluisi, ja se tapahtui vielä kaupanteon jälkeen.

Sinne siis, jos nahattaa!
tounge.gif

PS. Ite pyörin yleensä mopokaupoissa eniten juuri joulu-tammikuussa. Saa parasta palvelua, ei ruuhkia ja hinnatkin on yleensä kohdillaan.. Joskus voi talvella olla vähän ylimääräistä rahaakin.

Kääk,ihan siistin näkönen,siis puku.Mutta onko hyvä päällä,se on aika vaikee sanoo noista kuvista,mut olen ittekkin etsimässä pukuu,siis 1-osaista.Kawan merkki puku olis ihan kiva mutta olisi kiva päästä sovittamaan.On se vaikeeta,niin vaikeeta!!!!
confused_orig.gif

Messuilla ainakin tulee olemaan Nexo edustettuna.Just juttelin yhden tuttuni kans joka sinne on menossa mannekiiniksi ;)

Back