• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Newrock

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
...Tietääkö kukaan saako jostain NewRockin sikamakeita kenkiä jostain halvemmalla...? Ulkomailta? 300e bootseista on liikaa mun budjetille
tounge.gif

Tarkoitatko tällaisia?

Tämän mukaan tilaaminen tosta putiikista onnistuisi ympäri maailmaa. Hinnatkin näyttää olevan kohtuullisia, vaikka noihin lisäisi postikulutkin. Eikös punnan kurssi ole jotain 0,7€:n luokkaa?

No heleveta, samat bootsit 114 puntaa elikkä Forexin laskurin mukaan 160e. Tänks!! Nyt ei muutakun sovitteleen...
062802jumpie_prv.gif

Nää on jo munkin makuun aika hurjat!
crazy.gif
Voikos tollaset olla ihan katulailliset? Jos ei muuta, niin noilla kärjillähän potkaisee liukastuessaan itseltään otsalohkon halki!
eek.gif

Heratty
biggrin.gif

Ota reissu amsterdamiin! Lahes koko mallisto (ainakin perusmaiharit/bootsit/normaalimittaset saappaat) kaikki liikkeessa esilla, saatavana ja hinnat 150-190€

Superpitkavartiset sit hiukka enempi, niitakin saa hat paikalla..

Itse ostin ne kapeella alukorolla olevat liekitetyt (hankala valita ku liekkiakin oli tarjolla kolmee eri varia..) , maksoin 169€ ja etta ne on ihanat
inlove.gif
Oli tuskaista poistua ja jattaa ne kaikki muut sinne.. ja mulla ei ees ole kenkafetissia
biggrin.gif

(en muuten IKINA ole nahny etta kengat aiheuttas moisia reaktioita miehissa..
wink.gif
)

Ainiin, ja kun dollari on kehnona, niin jenkeista tilaaminenkin vois toimia (viela oli linkki tallessa
biggrin.gif
)

New Rock Store

Niijoo..ja nama oli ne.. mut mulla liekki tummemman punanen.. nyt ku sais viela ne ylipolven korkeet samanlaiset mustalla liekilla
tounge.gif

9591_ITA_NEG_ANT_FUEG_MALI_GOM_TAC_ACE.jpg

Siis nama..

9674_ITA_NEG_ROC_NEG_MALIC_TAC_ACE.jpg

Omat ostin Tuurin kyläkauppa konseptista eli siinä sinne mennessä on joku kenkäkauppa oikealla puolella. Hinta LH:ssa 245 € ja Tuurissa maksoin 149 €.
Rok  
buttrock.gif

Säästä rahaa ja ole uniikki, toisin sanoen osta normaalit aihioksi ja ala askartelemaan. Tuskin nuo ovat miltää "ominaisuuksiltaan" kovin ainutlaatuiset. Ellet sitten niiden jousipohjaisten perään ole...

Missä on tuurin kyläkauppa? Mä meen sinne
biggrin.gif

Noita punamustia mäkin kuolasin, tai sitten vastaavia mustia....

Säästä rahaa ja ole uniikki, toisin sanoen osta normaalit aihioksi ja ala askartelemaan. Tuskin nuo ovat miltää "ominaisuuksiltaan" kovin ainutlaatuiset. Ellet sitten niiden jousipohjaisten perään ole...
Ja suutaritkin tarjoavat apuaan. Yksi tuttu ompelutti sellaisella liekit Conversen koripallotossuihin. Tulos on sikahieno - ja uniikki.

Tyylikkäitä ovat nuo esille tuodut mallitkin. Ehdotankin täten, että järjestetään Orgin kokoontumisajo, jossa naishenkilömotoristit esittelevät näytösomaisesti ko. buutseja.
blush.gif

Ainiin, ja kun dollari on kehnona, niin jenkeista tilaaminenkin vois toimia (viela oli linkki tallessa  
biggrin.gif
)

New Rock Store
Muuten hyvä, mutta kun ne monot tulevat Espanjasta. Espanjalainen firma  
wink.gif

Etusivuun kun laittaa maaksi =finland, niin tulee euroopasta Madritin liikkeestä.

Tilaaminen toimii kuin junan vessa.
Perustat "tilin" ...siis asiakasnumeron.
Klikkaat tuotteet ostokoriin ja jäät odottelemaan tuotteita.
UPS tuo ne sitten siihen osoitteeseen minkä laitoit osoitetietoihin. Maksu tapahtuu vasta, kun UPS on on luovuttamassa tuotetta kotiovella "Cash on Delivery".
Varaa tasaraha, läheteillä ei ole vaihtorahaa.
Newrock lähettelee sähköpostia aina kun tilaukselle tehdään jotain.

Ainakaan itse en tilattaessa huomannut millä tavalla postius suomeen hoituu. Yllätys olikin melkoinen kun UPSin käyntilappu oli himassa.
Sitä ennen muutama turha käynti postissa kyselemässä.
Luonnollisesti oletettiin, että ne tulee postiennakolla, kun ei tilattaessa rahaa tarvinnut.

Leatherheavenissa tulee käytyä päivittäin jätkiä ja tyttöjä moikkaamassa kun Somerolla ollaan ja New Rockeilla itekin talsin
biggrin.gif
tounge.gif

Muuten hyvä, mutta kun ne monot tulevat Espanjasta. Espanjalainen firma  
wink.gif

Etusivuun kun laittaa maaksi =finland, niin tulee euroopasta Madritin liikkeestä.
No hups, valuuttaa vaan katsoin, tahan kai ei vaikuta mista tulee? Ois kylla pitany aivolla tajuta  
pftroest.gif
Outoa on kylla etta hinnoittelu tulee dollareina eika euroina..vai katoinkohan sit kokonaan vaarin? Mut, espanjassa on se hyva puoli ettei verottaja ja tulli iske!  
biggrin.gif

Hieno kylla tuo selvitys, itse kun en tilailemaan ole joutunut, kun damin ostosparatiisi on vain kahdensadan kilsan paassa  
biggrin.gif

Edit: kah, eurojahan ne.. mitahan mie oon eilen katellu
tounge.gif
Alkaa jo tuntua tama yhdeksas kuumepaiva
kaboom.gif

Back