• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nettimotosta bongailtua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TwinTenox
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Nakkila / Rauma
Koitetaas lanseerata tännekin tällainen monilta autofoorumeilta tuttu ketju, johon voi linkittää nettimotosta löytämiään helmiä tai sikoja tai molempia. Tarkoitus ei ole linkittää omaa ilmoitusta - tai edes kaverin - vaan jonkin mielestään mielenkiintoiseen härpättimen. Ketjun kautta voi kysyä myös lisäinfoa mahdollisesti kiinnostavasta kohteesta - jos esim. foorumilta löytyy ex omistaja tms. Avaan pelin tällä:

http://www.nettimoto.com/bmw/k/981446

Tuossa on samaan aikaan jotain kovin kiehtovaa ja jotain mikä tökkii kovasti. Ilmeisesti olisi kestävää tekniikkaa, etenkin jos on tehty kaikki mitä ilmoituksessa sanotaan.

Mitä mieltä hinnasta? Entäpä millainen suorituskyky ja ajettavuus?

Ja vielä toinen:

http://www.nettimoto.com/harley-davidson/muu-malli/984939

Yksi näteimmistä HD:sta mitä on myynnissä ollut.

BMW on kohtuuhintainen.

Raaseri-HD oli jo joskus viisi vuotta sitten myynnissä ja olin siitä kiinnostunut. Pitkän välimatkan takia sitten jäi hankkimatta. Aika personallinen laite, poikkeaa massasta.

BMW on kohtuuhintainen.
No siitä voi olla montaa mieltä... hieno rakenteluprojekti varmasti, mutta yleisesti aika vaikea noista on omiaan pois saada, edes osien hintaa. On se kyllä samaan aikaan "ruma kun perkele" ja samalla siisti. Kantavehje on kuitenkin jo vanha eikä siitä ominaisuuksiltaan uutta saa tekemälläkään. Monasti entisöinti olisikin parempi...

Itse kyllä arvostan rakentelijoita mutta en ehkä toisen rakentamaa menis ostamaan (kun se pitäis tehdä itse...).

OT ?

Bemarista vois tuon maksaa (EHKÄ) jos se ois tämmönen:

307327908_Y4x7r-M.jpg

307328142_m9wAy-M.jpg

mitenhän tuon luukasan ois saanu poistettua tuosta...

Tuo Nettimoton härpäke on aika ruma !

Itse kyllä arvostan rakentelijoita mutta en ehkä toisen rakentamaa menis ostamaan (kun se pitäis tehdä itse...).
Mulla taas olisi intoa rakenteluun, mutta osaamista ei juurikaan ja aikaakin naftisti (poika täytti 3kk just), joten rakennellun ostaminen on ainoa järkevä vaihtoehto tällä hetkellä. Ymmärrän kyllä myös ton sun näkemyksen.

Toi on muuten minun pomon pyörä tuo BMW..livenä olen tuota tutkiskellut, ajokokemusta ei valitettavasti ole..on se ainakin erikoisen näköinen  
smile_org.gif

Toi on muuten minun pomon pyörä tuo BMW..livenä olen tuota tutkiskellut, ajokokemusta ei valitettavasti ole..on se ainakin erikoisen näköinen  
smile_org.gif
Tuo ekan viestin BMW?

Nettimoton kuvat on huonoja laadultaan, joten on vaikea saada kunnon käsitystä laitteesta.

Edit: Näin aamuyöstä (ja netistä suorituskykytietoja löytäneenä) tuo rupesi kiinnostamaan. Täytynee kysellä josko saisi suorittaa koeajon ja tietty samalla katsastaa ulkonäkö todellisuudessa. Talliin mahtuisi kyllä toinenkin pyörä.

http://www.nettimoto.com/moto-guzzi/v11/608286

Tää (ja vastaavat ilmoitukset) on kanssa kummastuttaneet mua jo parisen vuotta. Vastaavia, mutta paremmin varusteltuja ja 2-4x vähemmän ajettuja on tullut ja mennyt nettimoton kautta ainakin pari- kolme tänäkin kesänä. Siis hintaluokassa 7500-9000e. Tässä siis pyynnissä "ilmaa" kepeät 5500e. Eikö tuosta haluta päästä eroon, vai onko hinta unohtunut tuonne jne. Vai onko tässä jokin verotustekninen kysymys, jota ei duunari tajua? En jaksa uskoa, että kukaan, koskaan maksaisi tuosta pyörästä yli 9te ja pyörän todellinen nykyarvo pyörii jossain 7te paikkeilla.

smile_org.gif
Tuo ekan viestin BMW?

Nettimoton kuvat on huonoja laadultaan, joten on vaikea saada kunnon käsitystä laitteesta.

Edit: Näin aamuyöstä (ja netistä suorituskykytietoja löytäneenä) tuo rupesi kiinnostamaan. Täytynee kysellä josko saisi suorittaa koeajon ja tietty samalla katsastaa ulkonäkö todellisuudessa. Talliin mahtuisi kyllä toinenkin pyörä.
jeps, juuri se!
Tänään vinkkasin juuri että kannattaisi laittaa paremmat kuvat kun on niin puhuttu pyörä täällä  
biggrin.gif

jeps, juuri se!
Tänään vinkkasin juuri että kannattaisi laittaa paremmat kuvat kun on niin puhuttu pyörä täällä  
biggrin.gif
Soittelin tänään, josko huomenna kävisin katsomassa ja ajamassa laitetta, mutten saanut miestä kiinni. Sen verran viestiteltiin, että huomenna soittelen uudelleen.

Ei tuosta taida saada selvyyttä kuin paikanpäällä + ajamalla muutenkaan. Kiinnostava laite kuitenkin. Ja härski.

http://www.nettimoto.com/moto-guzzi/v11/608286

Tässä siis pyynnissä "ilmaa" kepeät 5500e. Eikö tuosta haluta päästä eroon, vai onko hinta unohtunut tuonne jne. Vai onko tässä jokin verotustekninen kysymys, jota ei duunari tajua? En jaksa uskoa, että kukaan, koskaan maksaisi tuosta pyörästä yli 9te ja pyörän todellinen nykyarvo pyörii jossain 7te paikkeilla.
Ainoa selitys tohon olisi se, että kyseessä on yksi 200 numeroidusta kappaleesta tuota Guzzin Sport Corsaa, joista on 3 tässä maassa. Yksi niistä on tosin kuulemma laitettu radalla kunnolla solmuun ja pääkaupunkiseudulla asuva toisen omistaja vannoi ettei ikinä luovu omastaan.

Tämä tosin tarkoittaisi että ko. pyörän vuosimalli on mennyt persiilleen, ja että se on silti ylihinnoilteltu.

Linkkiesimerkki

Edit: Hööh nyt kun katsoin itsekin että miltä tuo nettimotous näyttää niin eihän se ole sinne päinkään sama laite.

Hassua kyllä nyt ei vaan tahdo löytyä sopivaa laitetta alle. Selailin kaikki järkevän matkan päässä olevat pyörät hintaluokassa max 5250e / pyynti. Ei oikein mikään iske.

Pitäis olla se 100hv, sopivan räyhäkäs ulkonäkö, singleseat jne. Kardaanista bonusta, muttei se ole pakollinen. Pitää varmaan itte rakentaa joku kauhea räpellys.
tounge.gif

Tuossahan ei ollut rekisterinumeroa, eikä näkynyt kuvassakaan. Voi olla, että kun soittaa, niin sanotaan, että on jo monta kysynyt. Mutta varaan sulle ennakkomaksua vastaan. Sitten maksat jonkun 1000 €a kymmenkynnan muun rähjähdysaineen keksijän kanssa. Ja sen jälkeen ei löydy ikinä pyörää, eikä myyjää. Ja rahat ovat menneet. Ei ole kovin harvinaista näissä nettikaupoissa. Tili löytyy ja ehkä tilin avaajakin ja siinä ne sitten onkin. Silti tämä viestiketju on ihan jees täällä palstalla. Minun puolestani kiitos aloittajalle.

Ihan hieno faitteri vaikka en yleensä niistä erityisemmin pidäkään, mutta tämä on tosi siististi rakennettu  
bowdown.gif
Mä olen tota vähän kattellut, mutta vähän turhan BLING! mun makuuni. Muodot on hyvät ja näyttäis olevan palikkaa kiinni jne. mutta maalaus yms. + kromi ei toimi.

Edit: Mites muuten noissa koneet ja vaihteistot kestää? 20 vuotta vanhoja laitteita kuitenkin.

Back