• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Neste Rallit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ewawillew
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niin tuosta minä ajattelin, kun ehkä olen katsomaan menossa. Mitenkä nuo järkkärit/poliisit yms. kahtoo jos valuttelee pyörää autojonon vieressä? Esim. samalla kaistalla jos mahtunee? Kannattaako tuo yleensäkki? Saanko turpaan parkkipaikoilla?

Niin tuosta minä ajattelin, kun ehkä olen katsomaan menossa. Mitenkä nuo järkkärit/poliisit yms. kahtoo jos valuttelee pyörää autojonon vieressä? Esim. samalla kaistalla jos mahtunee? Kannattaako tuo yleensäkki? Saanko turpaan parkkipaikoilla?
Joskus on tainnut jopa jäätelökauppias vetää vaunullaan motoristien letkaa seisovien jonojen välissä. Eipä ko.viikonloppuna ainakaan aiemmin ole splittauksesta taidettu sakkoja kirjoitella, ylinopeuksista sitäkin enemmän. Niitä poliiseita nimittäin on täällä aivan perhanasti silloin joten kannattaa kyllä ajella rajoitusten mukaan. Kortteja lähtee perinteisesti paljon ko.viikonloppuna hyllylle.

Saako siitä sitten turpaansa parkkipaikalla vaikkei poliisi kirjoita sakkoja. Ainakin kerran yksi tuttu oli hieman hermostuneen oloinen ralliviikonloppuna kun tuli hakemaan minua kotilolla ja kirosi että seisoi liikennevaloissa ja koko ajan meni niitä perkeleen moottoripyöriä ohi jonon keulille eikä jono liikkunut mihinkään. Sanoi että meinasi jo aukaista oven ja torpata ne.
Eli kyllä varmasti kuumentaa tunteita splittaus joillakin, vaikkakin ihmiset kyllä monasti ovat sillä asenteella liikkeellä että jonottamaan joutuu ja se kuuluu asiaan.

Jos splittaat, muista kattella myös taustapeiliin. Jos osut sopivalle reitille, siinä keskellä tulee myös niitä rallia*toja... Eikä ambulanssitkaan ole harvinainen näky ko. aikana.. niiden perässä tosin pääsee nätisti letkan ohi
biggrin.gif

Ei pahemmi ajella enää!
biggrin.gif

Pyörä levis Laukaaseen... En halua keskustella siitä enempää... Jos vaikka unohtaisin sen... Onneksi on mopo tallissa. =)

Järkkärinä olleena pari kertaa voin sanoa omalta kohdaltani seuraavaa: jos esim. jollekin pikataipaleelle tullessa on ruuhkaa ja mopolla sopii välistä, oon vaan morjestellut. Parhaita aiheeseen tietty on isot enskat, joilla näkee porukkaa liikkeellä jonkin verran. Pääsee näppärästi hieman penkan kautta.

Onko mitään hyvää vihjettä, minne mopolla kannattaisi ajella? Eli joku pikataival tms. johon mopetilla pääsee nätisti ja muilla kulkuvälineillä vähemmän nätisti??
062802moto_prv.gif
withstupid.gif

Onko mitään hyvää vihjettä, minne mopolla kannattaisi ajella? Eli joku pikataival tms. johon mopetilla pääsee nätisti ja muilla kulkuvälineillä vähemmän nätisti??
062802moto_prv.gif
withstupid.gif
Kaikki paitsi Killerin yleisöerikoiskokeet. Tai no pääsee sinnekin pyörällä paremmin kuin autolla. Eli siis jonojen seisoessa pyörällä yleensä vielä pääsee splittaamalla liikkumaan.

Back