• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nelari 4tahti 250, mopo?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
olen ajatellut siirtyä 12 kuukautta kestävään ajokauteen, koska muuten menee hermo talvella odotellessa ajokautta. ja samalla aattelin luopua z750:stä ja kuningasajatukseni olisi hommata joku 250 enska 4-tahti.
että onko jollakin kokemusta tuollasesta vekottimesta? olen enemmän kuin kiitollinen kaikesta palautteesta!

http://www.matkaendurot.net/forum/ tuolta löytyy varmasti vastaus sinun ongelmaan
smile_org.gif

Suunta on oikea
biggrin.gif
, mutta älä nyt herranjesta 250 osta. Se ei sovellu edes motocrossradalle saati sitten hiekkatielle. Teho ei yksinkertaisesti riitä, saatat pettyä enskoihin jos ostat sellaisen. Omat kokemukseni ovat 250EXC racingista. Sen alusta oli pehmoinen minulle 80kg ja se ei keulinut edes kakkosella kaasusta. Huoltovapaa ja halpa se on varmasti, mutta ajamisen hauskuus ja jälleenmyyntiarvo ovat liian pahasti miinuksella.
Olet ilmeisesti ostamassa yleispyörää jolla voi ajaa ympäri vuoden kaikenlaista ajoa, joten suosittelisin 400- kuutioista nelari enskaa. Mahdollisesti smoto vanteilla kesän parhaimmiksi kuukausiksi.

Ostin kakkosmopoksi Hondan NX250 Dominatorin. Tarkoituksena ajella sillä rospuuttoaikoina ja kun tekee mieli hiekkateille.
Laiskahan kakspuolikas nelari on, ei sitä ainoaksi pyöräksi voi suositella. Maantiellä satasen nopeuden pitäminenkin on ajoittain tuskaisaa.
Kakkospyöräksi sopii edullisen hankintahinnan ja halvan vakuutuksen takia.

Itsellä oli samaa ongelmaa ja ratkaisin sen tieliikennemönkkärillä. Yamaha Raptor 660R
-Pysyypi paremmin pystyssä liukkaalla ja hupikerroin on hirmuinen.

Ruutia ei ole ikuna tarpeeksi, joten seuraava on Kawa V-Force 700...

Back