Mulla on E71 ja siinä Ovi Maps. Olen ladannut tarvitsemani kartat (Suomi, Saksa) sinne etukäteen.
Täältä ja muualta lukemani perusteella luulin, että sen jälkeen voin käyttää sitä offline-tilassa, ja silti paikkojen haut jne toimisi. Nyt olen huomannut, että offline-tilassa vain osa Suomen kadunnimistä löytyy, osa ei. Kun vaihdan online-tilaan, kaikki löytyy.
Tämä ei Suomessa varmaan ongelma, mutta jos käyttäsin tota Saksassa, online-tilassa ilmeisesti alkaisi tulla mukavasti datasiirtomaksuja.
Onko muilla ollut samaa ilmiötä ja onko tiedossa jotain fiksiä tuohon?
Ja toinen kysymys: pystyykö E71:een lataamaan Ovi Mapsin tai muuta kautta valmiita reittejä?
Olen yrittänyt saada siirrettyä sinne Garminin gpx-tiedostoja. Sain selville sen verran, että GPSBabel-softalla sain gpx:t muunnettua E71:n ymmärtämään lmx-muotoon (toivottavasti muistin tiedostopäätteet oikein). Lmx-tiedoston saa siirrettyä sitten kännyyn, ja siitä saa kohteet yksitellen katsottua kartalta, mutta se ei ole reitti, ainoastaan lista kohteita. Miten ne saisi sinne reitteinä?
No pistetään kolmaskin: koska ei jaksa pelleillä tuon E71:n kanssa, eikä huvittaisi sijoittaa useaa satasta mp-navigaattoriin, olen etsinyt halpaa autonavigaattoria, jossa olisi 3,5mm kuulokeliitäntä ja johon voisi ladata yleisimpiä reittiformaatteja (Garminin gpx ja TomTomin itn). Ei meinaa löytyä kuulokeliitännällisiä, ehdotuksia?
Vai täyttäisikö Garmin Mobile XT E71:een ladattuna nuo kriteerit?
E: lisätty neljäs kysymys