• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Navigaattori

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Levander
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Navigaattori -

• En hanki navigaattoria

Ääniä: 0 0,0%
  • Harkitsen hankkimista

Ääniä: 1 100,0%
  • Minulla on jo

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    1
Gepsihän ei ole välttämätön, kyllä kartan kanssa pärjää ja kartta on muutenkin "välttämätön/tarpeellinen" vaikka gepsi olisikin. Vaan on se silti verrattoman hyvä apuväline, enkä viitsi enää reissuille ilman lähteä.

Mulla on/on ollut niin Tomppaa, Garminia, Alpinea, FujitsuSiemensiä, Beckeriä, Mio'a jne ja kaikissa on omat oikkunsa/etunsa. Jos viitsii nähdä mopoilukäyttöön vaivaa asentamisen ja suojaamisen kanssa, niin autokäyttöön tarkoitetuista laitteista saa paljon paremman vastineen rahoilleen kuin mp-käyttöisistä. Fiksumpia, vaikka hintaa vain kolmasosa.

Monta vuotta sitten ostin ei-reitittävän Magellanin, ja vuosi sitten Zumo 550:n. Erittäin hyvä ostos, kartta tankkilaukussa vei aikoinaan aika paljon huomiota liikenteestä. Toki navinkin käyttö tottumista vaatii, ja ns. maalaisjärkeä. Sekä oikeaa karttaa. Mut en ole katunut, varsinkaan kun olen eksymisherkkä  
tounge.gif

Norgen mukana tullut TomTomi. En muuten olisi ehkä ostanutkaan. Karttojen apupoikana hyvä. Poiskaan en antaisi.

Harkitsen hankkimista. Oottelen vaan että tulis vähän halvempia markkinoille...
sad_orig.gif

Auto-/kävelykäyttöön tarkoitettu navigaattori löytyy, varmaan tulis otettua se taskuun jos/kun pidemmälle mopedikeikalle lähtee. Kai siitä jotain apua olis...

Nykyisen pyörän kanssa en kyllä koe tarpeelliseksi, mutta satavarma olen, että jossain elämän vaiheessa jokin mp löytää itselleen navigaattorin kaveriksi. Nyt ei ole kuitenkaan sen aika
wink.gif

Back