• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Navigaattori Zetoriin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onkos Zumon mukana kilkkeitä kiinnittää navi samalla tavalla kuin Tomppeli mun mopossa? Teline on siis samojen pulttien alla kuin mitkä näkyy tossa tappokatkaisimen vasemmalla puolella.
istuuhan se tohonkin kivasti...mitä muuten olet tykännyt raiderista?

iitsellä hankintalistalla moinen...zumoahan kaikki kehuu, mutta joteski tuo tömtöm viehättäs enempi...oisko hinta vaikuttimena... ja joteski istuvamman näköinen....eikös laitteina molemmat melkein samoilla ominaisuuksilla?

Techmount on juu kallis, mutta on ainoa oikeasti laadukas teline mitä olen löytänyt. Ite taisin maksaa 90e yamaha centerillä.
tuleekos jammussakin tuo kiinitys ohjainputken sisään...ymmärsin silleen et nuo o-renkaat tivistävät kiinikkeen silleen ettei koko komeus lentäisi jortaniin.
wink.gif

kuis käytännössä? ärsyttää kaikki mitkä pyörii ja venkottaa ajaes.

no ei ehkä ihan kaikki
blush.gif
En tiedä. Zetoriin ei ollut sopivan kokoista kiinnikettä emäputkeen. Hypistelin kyllä sellaista ja näytti ihan tukevalta. Mulla on toi mikä menee tankoon vapaaseen peilin kiinnikkeeseen.
eikös tuo malli TECHMOUNT 10990 oo just sopiva setorin emäputkeen?

***** sano vatanen, taas menee satanen
cool.gif

Tonne laittelin kokemuksia taannoin (ekalla sivulla) sekä tonne (alasivu 8). Saattaa saada hieman negatiivisen vaikutelman, mutta mitäpä näitä kiittelemään kun eivät valmiita ole. Tiedä sitten, olisiko muidenkaan navien puutelistat sen lyhkäisempiä tosikäytössä. Epäilen.

Tuohon kiinnityspaikkaan olen ollut erittäin tyytyväinen. Sen huomasi heti kun viimeinenkin ruuvi oli kiinni, "son siinä ja pysyy". Ei ole tankkilaukku tiellä eikä pyörän avaimet ole aina navin takana. Sen vähän mitä ajaessa tarvitsee laitetta näpelöidä pystyy tekemään vasemmalla kädellä yhtään kurkottelematta. Tuulilasin ja navin väliin jää vajaan sentin rako kun stongan kääntää äärioikealle. Ilmavirta ei ota navigaattoriin lainkaan. Kiinnityssarjassa olevaan kuulaniveleen piti jyrsiä kolo, jotta laitteen sai riittävän pystyyn.

Tonne laittelin kokemuksia taannoin, ekalla sivulla. Saattaa saada hieman negatiivisen vaikutelman, mutta mitäpä näitä kiittelemään kun eivät valmiita ole. Tiedä sitten, olisiko muidenkaan navien puutelistat sen lyhkäisempiä tosikäytössä. Epäilen.

Tuohon kiinnityspaikkaan olen ollut erittäin tyytyväinen. Sen huomasi heti kun viimeinenkin ruuvi oli kiinni, "son siinä ja pysyy". Ei ole tankkilaukku tiellä eikä pyörän avaimet ole aina navin takana. Sen vähän mitä ajaessa tarvitsee laitetta näpelöidä pystyy tekemään vasemmalla kädellä yhtään kurkottelematta. Tuulilasin ja navin väliin jää vajaan sentin rako kun stongan kääntää äärioikealle. Ilmavirta ei ota navigaattoriin lainkaan. Kiinnityssarjassa olevaan kuulaniveleen piti jyrsiä kolo, jotta laitteen sai riittävän pystyyn.
Joo ei ole maailma vielä valmis noitten suhteen...miettinyt, et oisko mahdoton tehdä sellaista ohjelmaa jossa voisi laskea reitti uudelleen ja vain etiäpäin?

voiko tompassa tehdä reitin valmiiksi esim. tietsikalla ja siirtää sitte itse vehkeeseen koko reitti?

Nykyses (quest) on melkoista näpertelyä pistellä noita reitityspisteitä...isolla näytöllä helpompaa.

cool.gif
Ei käynyt, mutta huom. mulla on -90 C-malli. Heitti about millillä kun myyjän kanssa soviteltiin.

Alkup. kysymys koski tietty uutta 1400 mallia, joten siinä mielessä anteeksi sekaantumiseni asiaan, piti vaan techmountia yleisesti kommentoida
smile_org.gif

cool.gif
Ei käynyt, mutta huom. mulla on -90 C-malli. Heitti about millillä kun myyjän kanssa soviteltiin.

Alkup. kysymys koski tietty uutta 1400 mallia, joten siinä mielessä anteeksi sekaantumiseni asiaan, piti vaan techmountia yleisesti kommentoida  
smile_org.gif
älähän suotta...muistaakseni ku mittailin niin emäputki oli jotakin 15,8mm...eli joku on nytten säästänyt yhen turhan kapistuksen hinnan ja on ainaski yhden pitkän velkaa jollekkin
wink.gif

meinaan olin juur tilailemassa moista rapakon takaa..ku halvalla sais...

Back