• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

navi kiinnikkeet ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tr3

Sijainti
espoo
Mistä niitä navi kiinnikkeitä siihen ohjaustankoon tai siihen emäputken keskelle oikein saa, täältä pk seudulta...Apua

juu siellähän noita näyttää olevan mutta kun ei pääse räplää ni ei osaa ostaa oikeaa.. onko noilla sellasta mene mopolla laita mopo parkkiin, vedä tupakka, kävele sisään, ota tuote , hipelöi , ja käpälöi, kauppaa siis minne voi mennä

Asut vaan väärässä paikassa
biggrin.gif
Täällä Tamppereen lähistöllä olis ... No ei toi Jäkekään kaukana sieltä teiltä olis.. Sinne vaan

Jälleenmyyjät... mopoparkkiin, tupakka ja hypisteleen

Itse hommasin ihan normi-puristettavan stongan ympärille ja ihan hyvin se nuinkin on toiminut. Tosin TomTom One V3 on kyseessä = muovipussi päälle sateen sattuessa, mutta...
lookaround_orig.gif
Nyt sitten löyty tuohon Bags Connection -hepankenkään (oli valmiina mopossa jo sitä ostaessani) jälleenmyyjä jolta sain sen yläkappaleen ostettua irrallisena - kaikki muut myi joko ei-oota tai sitten olisi pitänyt ostaa koko laukku, jossa tuo kiinnike oli jo pohjassa valmiina - ja nyt voi ruveta virittelemään siihen sopivaa levyä, johon saa niin navarin kuin vaikka kameran helposti kiinnitetyksi/irroitetuksi
thumbs-up.gif

Suomen Baehrin majapaikka on Espoossa eli otappa infoa sinnepäin; Juhalla lie sopivia malleja varastossa joten ei tarvitse lähteä kauemmaksi alumiinin perässä ajelemaan.

Monesti kannattaakin kysäistä suoraan liikkeestä / maahantuojalta sen sijaan jotta foorumilla pähkäilisi...
tounge.gif

Itte laitoin valkoisia nippusiteitä "väliaikaisratkaisuksi.. Toiminut nyt pari kuukautta ja muutaman tonnin, jotta eipä oo tarvetta vaihtaa... Myös siis noihin clipon tankoihin. Suosittelen...

Plussat
+ Hankintahinta
+ Toimivuus
+ Varmuus
+ Mukautuvuus eri tangoille

Miinukset
- MP-nippusiteitä ei saa (joutuu ostamaan tarvikkeina)

juu siellähän noita näyttää olevan mutta kun ei pääse räplää ni ei osaa ostaa oikeaa.. onko noilla sellasta mene mopolla laita mopo parkkiin, vedä tupakka, kävele sisään, ota tuote , hipelöi , ja käpälöi, kauppaa siis minne voi mennä
Netissä on myös soveltuvuustaulukot: Techmount. Ja Baehrille voi myös poiketa kunhan sopii etukäteen. Avulias ja asiantunteva kaveri.

BTW Itsellä olisi ylimääräinen 18 mm ohjausakselin reikään tuleva Techmountin kiinnike 10092. Sopii TomTomille, Garminille ja kameralle. TomTomia varten tein itse kumista tärinää vaimentavan lisäaluslevyn ja kameraa varten löytyy kiinnitysruuvi. Garminkin sopii edelleen.

melkein sata euroa putken pätkästä ja siihen liitetystä reikälevystä. No thänks. Itse tein ja säästin. Aikaa meni tunti ja toimii...

Toisaalta kun itse tekee, niin saa just sellaisen joka sattuu tulemaan...
biggrin.gif

Back