• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nappaako MP14 messut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Turder
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vaikka olin pessimisti avausviestissä niin kyllähän tässä vähän alkaa kiinnostus nousemaan ja puolilta päivin messuille:p

Onko kukaan tulossa Kankaanpäästä messuille?

Velipuoli lähti matkaan bussilla pari tuntia sitten, ja unohti lippunsa! :( Olisin aivan iki-kiitollinen, jos joku olisi tuolta päin messuille tulossa ja voisi tuoda huonomuistisen liputkin tullessaan.

XX-xenon sanoi:
"Messurahat" tänään tuhlattu..:grin:

Osalla Orggilaisista onkin huomenna pitkä "istunto" edessä matkalla isolle kirkolle messuille. Ehkäpä sullakin uudella Svedbergilläsi. :)-

Pande_K sanoi:
Joululahjaksi sain lipun näyttelyyn, mutta tuskin tulee sitä itse käytettyä, enköhän saa sen jollekin kaverille tungettua.
Kävin nyt kuitenkin, lähinnä sen vuoksi että lipun lahjoittajalle voin sanoa käyneeni. Puolessa tunnissa ehdin kurkata Petrol Circuksesta muutaman laitimmaisen pyörän sekä käydä katsomassa uudet Nortonit ja Triumph Tiger Sportin.

Joo ei mulla siis mitään näyttelyä vastaan ole, mutta olen jotenkin kyllästynyt näyttelyissä vaeltamaan. Mukavaa reissua kaikille jotka ovat vielä menossa.

Väkeä oli kiitettävästi jo puolenpäivän jälkeen. Jokohan itse kaupankäyntikin piristyisi ?

Olihan toi taas ihan jees. Tunnelmaa hieman latisti, että piti ypöillä, kun reissusta paukkasin suoraan ex-tempore paikalle. No, näki crossia, tissejä ja ostin jotain kypäräpuhelinelektroniikkaa, joka lähetetään suoraan kotiin käpisteltäväksi.

XX-xenon sanoi:
"Messurahat" tänään tuhlattu..:grin:

Kai nyt hait laksatiiveja samalla, että saat heti kaiken hyödyn irti uudesta posliinisesta valtaistuimestasi. :grin:

Toisaalta sun ei tartte kärsiä väen paljoudesta. :)

Nimim. Messuille matkalla.

Eilen tuli käytyä katsomassa, ja koeistumassa paria pyörää. Joista toinen on selanen minkä voisi hommata kunhan budjetti kestää (eli muutaman vuoden päästä). Mukaan tarttui hanskat. Harmitti kovasti kun yksi sopiva kypärämälli oli "messualenettu" perinteisesti muutamalla eurolla (tai no peräti 7 euroa) eikä sen enempää :(

Hienot kuvat - näyttää olevan aika samanlaista kun viime vuonna ainaski customi-puolella :)

Oma Aika sanoi:
Juu, toki iskee messut aina!

Etsitkö hyvää ja kattavaa kuvausta MP14-moottoripyörämessuista? No tämän linkin sivu ei ole se paikka. Siellä on aika vääristynyt kuva messuista. Siellä on eniten vanhoja ja rakenneltuja pyöriä, mutta on sentään vähän uusiakin.

http://www.vanhamoto.net/2014/02/mp14-isoa-ja-pienta-tarjolla.html

Pitihän se taas käydä aloittamassa kauden odotus messuilla. Pari tuntia tuli pyörittyä, alla plussat ja miinukset.

+paljon vaihtopyöriä
+ilmainen mp-lehti mukaan
+ei pahakaan ryysis
+messulakut
+vähemmän messupimuja tai eivät ainakaan olleet niin paljoa esillä

-Yamaha puuttui ja Hondan osasto suppea
-uutuusmalleja vähänlaisesti
-musiikit helvetin kovalla, pitikö sitä volumea vielä nostaa
-rahastus, liputkin olivat melko kalliit

Back