• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nakupyöräily kasvattaa rintalihaksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wekkuli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja itseasiassa ihan rehellisin keinoin saa mielikuvaharjoittelullakin lihaksien "kasvamista" aikaseksi.. eli siis esim. peilin edessä pullistelua... tai painojen kuvitteellista nostoa.

Hyvä, että kustomisteista eroteltiin nimenomaan PLEKSIcustomistit
tounge.gif
... koskaan ole ajanut sellaisella enkä hanki.
Nyyh, älä kiusaa.
bawling.gif
Kerran kokeilin ilman pleksiä ajaa, sehän oli ihan hirveää. Toisaalta oli tasaisempi kun pleksin aiheuttamat pyörteet ei möykänny kypärään mutta silti.
lookaround_orig.gif
Toisaalta oishan tuo komiampi ilman pleksiä.
buttrock.gif

Taidanpa kokeilla uudemman kerran miten onnistuu ilman pleksiä, ihan mielenkiinnosta.
062802moto_prv.gif

Hyvä, että kustomisteista eroteltiin nimenomaan PLEKSIcustomistit  
tounge.gif
 ... koskaan ole ajanut sellaisella enkä hanki.
Nyyh, älä kiusaa.  
bawling.gif
Kerran kokeilin ilman pleksiä ajaa, sehän oli ihan hirveää. Toisaalta oli tasaisempi kun pleksin aiheuttamat pyörteet ei möykänny kypärään mutta silti.  
lookaround_orig.gif
Toisaalta oishan tuo komiampi ilman pleksiä.  
buttrock.gif

Taidanpa kokeilla uudemman kerran miten onnistuu ilman pleksiä, ihan mielenkiinnosta.  
062802moto_prv.gif
On varmaan vaikea palata takaisin
biggrin.gif
..

Siis itse ajoin entisellä VT750:llä se Hondan snadi pleksi edessä ja kyyti oli aivan hirveetä. Nykyisellä VN1600:lla taas kokeilin sellaista auton tuulilasin kokoista lärpäkettä, jossa pää tuli 2 km ajon jälkeen jo kipeäksi.. aivan kuin merisairaaksi olisi tullut. Jälkeenpäin olen kuullut, että olisi pitänyt laittaa vielä ne lisälärpäkkeet iskareiden sivulle, jotta olisi ollut siedettävää kyytiä.

Tähän kaikkeen tietenkin vaikuttaa se, että olen 1860 mm pitkä...

Tuulen riepotuksessa ei kyllä mun mielestä ole kyse pelkästä staattisesta rasituksesta. Varsinkin kun motarilla ruuhkassa ajat autojen perässä 120-130 km/h, niin se on aika puuskaista. Ei siis pelkästään tasaista vastusta.

Miten mulla on sellainen mielikuva, että joskus on kehitetty joillekin urheilijatyypeille joku sen tyyppinen harjoitusmetodi tai laite, jossa on koko ajan pohjalla pieni staattinen rasitus ja sitten tulee sellaisia "iskuluonteisia" rasituspiikkejä sinne sekaan? Tuossahan on kyse just sellaisesta.

Mutta jottei nyt kukaan niin kauheen tosissaan ottais, niin en väitä, että tässä oikeesti mitään hirmuhabaa kasvais. Vähän leikkimielellä kirjoiteltu on tämä huomio...
tounge.gif
Onhan sulla nahkapuku.? Auttaa tuulen riepotukseen kummasti kun vaihtaa Gorepuvun nahkaan.

Voi kekkulis... Kävin ajeleen jotain 100km ilman pleksiä ja en kyllä laittaisi enää takaisin vaikka maksettaisiin. Siis kerta kaikkiaan... Olen sanaton.
biggrin.gif
Puuskittainen ja hermoja raastava kypärän möykkyytys loppui, tilalla tasainen ja vaimea tuulen suhina. Lisäksi pakoäänet vaimeni ja erinäiset sivuäänet (sirinää yms) loppui. Eli kuulokin sai nyt vähän armoa.
bowdown.gif

Ja onhan tuo perkele komiampi ilman pleksiä, matala ja leveä.
buttrock.gif
Lisäksi nyt on aivan eri fiilis tien päällä kun ei ole sitä levyä siinä edessä, jos nyt laittaisin sen takaisin niin tuntisin istuvani autossa.
crazy.gif
En edes yritä selittää tuntemuksiani, mutta hauskuuskerroin nousi 200% pleksin poistamisella. Ja lisäksi näkee kaupungissa paremmin ja helpompi keskittyä liikenteeseen ja ...

Tiivistelmä: Paluuta entiseen ei ole.
inlove.gif

"Mistä lie johtunee että customi kuskit on yleensä aika isoja kavereita??? Eihän mihinkään kyykkyyn sovi kun joku Mika Kallion kokoinen kaveri luontevaan ajo-asentoon
biggrin.gif
biggrin.gif
"

Eihän ne läskit mahdu kuin sellaiseen kromisohvaan istumaan, siksi ystäväiseni! Timmissä kunnossa mahtuu vähän skrodempikin jätkä kyykyn kyytiin kun ei ota pakki tankkiin!
talktohand.gif

Onhan sulla nahkapuku.? Auttaa tuulen riepotukseen kummasti kun vaihtaa Gorepuvun nahkaan.
Tiukkaa nahkaa ja gorea ja verkkokangasta on. Enpä juur oo huomannu riepotuksessa eroa sen mukaan mitä on päällä. Nahkatakki on ruvennut kyllä kiristään entistä pahemmin rintakehältä...
tounge.gif
Kiristääkö nahkatakki myös mahan kohdalta. Jos kyllä, niin kyseessä on luontainen lihominen eli läskistyminen, EI lihastenkasvu  
biggrin.gif
. Saattaa johtua laiskuudesta, hyvästä elintasosta tai sitten olet tulossa vanhaksi eikä aineenvaihdunta ole enää niinkuin joskus silloin nuorena puumana. Entäs kuulo ja näkö?

Mistä lie johtunee että customi kuskit on yleensä aika isoja kavereita???  Eihän mihinkään kyykkyyn sovi kun joku Mika Kallion kokoinen kaveri luontevaan ajo-asentoon
biggrin.gif
biggrin.gif
Äläs nyt, eipäs lokeroida ja yleistetä.

Onhan isokokoisiakin homoja, jotka tykkää ajella "luontevasti" perse pystyssä. Ja sitäpaitsi käsittääkseni homppeleiden treenatut ranteetkin kestävät paremmin moisen ajoasennon
cool.gif

Kyllä mulla on ainakin rintalihakset niinkun keittolevyt. Ja tosiaan nakulla ajan
biggrin.gif
tounge.gif

Mulla taas nakulla ajelu tiputtaa painoa. Huhtikuusta tähän päivään -6kg kun ei ole tullu käytyä salilla.

Mulla taas nakulla ajelu tiputtaa painoa. Huhtikuusta tähän päivään -6kg kun ei ole tullu käytyä salilla.
Selitys toikin, sikäli olet oikeassa, jos et ole juuri mopoilun takia kerennyt salille. Mutta jos se ei ole todellinen syy niin, sitten yrität pissata silmään
wink.gif

Selitys on se että jos on isot lihas massat ja käy salilla, niin mikäli olet niitä kavereita joka ei kato yhtään mitä syö, niin salilla käynti lisää rasvaa elimistössä, joten paino nousee. Kun taas lopetat salilla käynnin, niin ruokahalu laskee ja isot lihakset poltta rasvaa, joten paino putoaa...

Tosin kyllä ne lihaksetkin alkaa rapautua pikkuhiljaa, kun salilla käynnin jättää ja sitten alkaa taas rasvaa kertymään...

Selitys toikin, sikäli olet oikeassa, jos et ole juuri mopoilun takia kerennyt salille.  Mutta jos se ei ole todellinen syy niin, sitten yrität pissata silmään
wink.gif

Selitys on se että jos on isot lihas massat ja käy salilla, niin mikäli olet niitä kavereita joka ei kato yhtään mitä syö, niin salilla käynti lisää rasvaa elimistössä, joten paino nousee. Kun taas lopetat salilla käynnin, niin ruokahalu laskee ja isot lihakset poltta rasvaa, joten paino putoaa...

Tosin kyllä ne lihaksetkin alkaa rapautua pikkuhiljaa, kun salilla käynnin jättää ja sitten alkaa taas rasvaa kertymään...
No rasvaprosentti oli 11 keväällä,että ei hirveesti liikaa. Ja taitaapa se olla suurimmaksi osaksi nestettä mitä sitä keän aikana poistuu, ku se paino pompsahtaa takasi nosrmaaliin kuukaudes sitte syksyllä kun taas rupee säänöllisesti urheilemaan. Että ei tuolla nakupyöräilyllä punttisalia korvata
smile_org.gif

Selitys toikin, sikäli olet oikeassa, jos et ole juuri mopoilun takia kerennyt salille.  Mutta jos se ei ole todellinen syy niin, sitten yrität pissata silmään
wink.gif

No rasvaprosentti oli 11 keväällä,että ei hirveesti liikaa. Ja taitaapa se olla suurimmaksi osaksi nestettä mitä sitä keän aikana poistuu, ku se paino pompsahtaa takasi nosrmaaliin kuukaudes sitte syksyllä kun taas rupee säänöllisesti urheilemaan. Että ei tuolla nakupyöräilyllä punttisalia korvata
smile_org.gif
11 ? Sun pitää hyvä mies syödä jotakin ettet ihan kokonaan kuihdu, vai mittaako ne nykyisin peukalosta ?

Naku pyöräily kasvattaa rintalihaksia??
Elä nyt hyvä ihiminen alasti ajele, voipi vielä aiheuttaa vaikka jonkun onnettomuuden...
033102bebe_1_prv.gif
biggrin.gif

Sometimes I just kill myself...
blush.gif

En nyt lukenut kaikkia mutta joku varmaan sanoi jo että customilla kasvaa vatsalihakset kun on sellaisessa asennossa että vatsalihakset jäykistyy,en kyllä yhtään ymmärrä miten voi rintalihakset kehittyä nakulla ajamisessa.En ole tosin ajanut nakulla
sport05.gif

Back