• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Naisten ratapäivä 13.7.2011

Mä olen varmaan se kuuluisa (puusilmä) mutta hintaa en löydä ainakaan ilman rekkautumista kauppaan?
shaun.gif

En itsekään löytänyt tosta ilmoituksesta ko. hintaa mutta loggasin itseni siään ja sieltä löytyi:

Rata-ajokurssi naiset   - 125.00 e 10 kpl

...olettaen että toi on nyt juurikin sama tapahtuma (pvm puuttui).

Mahtaneeko neitokaisia löytyä tarpeeksi, että kyseinen tapahtuma järjestyisi?
Kiinnostusta olisi ilman muuta ja muun kanssa
thumbs-up.gif

Mahtaneeko neitokaisia löytyä tarpeeksi, että kyseinen tapahtuma järjestyisi?
Kiinnostusta olisi ilman muuta ja muun kanssa  
thumbs-up.gif
Kiinnostus tuollaiseen on kova, kuten on kova opiskelija-asuntosäätiön saunavuoroihin, kun kiinnostusta tiedustellaan. Toteuma on sitten asia erikseen.

Toistaiseksi myytyjä paikkoja 0. Järjestäjän pussista tuo ei ole pois, sillä pääosa maksusta menee kouluttajalle, eli Jasminille.

Jukka

Innostaisi kuin pientä eläintä, mutta päivä on mulle pahin mahdollinen
bawling.gif

No hittolainen! Harmi kun on keskellä viikkoa, vaikea saada töistä vapaata kun Kotkasta pitäisi ajella. Muuten kyllä kiinnostaisi kovastikin!
sad_orig.gif

Mikäli osallistujilla on jotain toivomuksia mitä erityisesti haluaisi käytävän kurssilla läpi niin voitte laittaa mulle meiliin jasmin.sarjos@gmail.com

Kaikki vaan rohkeesti ilmottautumaan, pidetään kiva ja tehokas kurssipäivä! ;)

Viime tippaan tulee mut mä starttaan klo 05:50 Karkkilan ABC:lta, matka yhellä pikasella röökitauolla (ei hermo kestä.....) Jos pk-seutulaiset näkee tän niin welcome aboard: 2-tie, 10-tie, 213-tie jne.

Hienoa, että tälläisiä tapahtumia järjestetään! Vakuutusteknisistä syistä jäi osallistumatta
sad_orig.gif
, muuta kylläpä houkutti. Ihan tosissaan
smile_org.gif
!

Back