Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taalla onnistuu juuri tuossa Girlsbike2-putiikissa. Franchise-periaatteella toimii, eli kaupan manageri on sen omistaja, joten ei ole varaa antaa huonoa asiakaspalvelua. Omistajaksi ei paase, ellei ole naismotoristi, joten tietavat meidan ongelmamme.Minen uskalla ainakaan ostaa mitään ajovarusteetta sovittamatta.
Ajovarusteissa taitaa olla laajimmat valikoimat Bike Worldissa ja Stormissa....Viikon sisällä olis tarkotus mennä käymään Tampereella, joten jos joku tietää, niin kertokoon missä liikkeissä sillä suunnalla kannattais pyörähtää. ...
Koittakaapas hommata motocrossiin tyttöjen releitä, vielä hankalampaa kuin kadulle.
Kyllä tässä tyttöjen/naisten varustepuolessa olisi erittäin hyvä markkinarako jos valmistajat vain tajuaisivat asian.
Naisten mallissa on käsittääkseni se vyö on eri korkeudella mahdollisesti leveämmästä lantiosta johtuen. Ei purista lantioluita niin pahasti toi naisten malli- ainakaan mulla..Muutama täällä on maininnut omistavansa/hankkivansa sen Forcefieldin naisten selkäsuojan. Selkäsuojaa olisin hankkimassa ja tuota olen ajatellut, kokeilemaan vaan pitäisi vielä päästä. Oletteko olleet tyytyväisiä? Onko tuossa naistenmallissa se ero miestenmalliin huomattava kun on päällä =parempi päällä? Entä miten se koko, jostain luin että sitä on vain yhtä kokoa, ei liene kuitenkaan mikään kamalan pieni tai on säädettävissä?
edit: henkseleiden pituutta/kireyttä voi säätää ja lannevyön voi laittaa tottakai niin tiukalle ku hauista riittää.Naisten mallissa on käsittääkseni se vyö on eri korkeudella mahdollisesti leveämmästä lantiosta johtuen. Ei purista lantioluita niin pahasti toi naisten malli- ainakaan mulla..Muutama täällä on maininnut omistavansa/hankkivansa sen Forcefieldin naisten selkäsuojan. Selkäsuojaa olisin hankkimassa ja tuota olen ajatellut, kokeilemaan vaan pitäisi vielä päästä. Oletteko olleet tyytyväisiä? Onko tuossa naistenmallissa se ero miestenmalliin huomattava kun on päällä =parempi päällä? Entä miten se koko, jostain luin että sitä on vain yhtä kokoa, ei liene kuitenkaan mikään kamalan pieni tai on säädettävissä?