Noita tollasia kommentteja että yli 30-40tkm ajettuja ei pidä ostaa ne on romuja kuulee jatkuvasti näiltä immeisiltä jotka ilmeisesti rakastavat rahoitusfirmoja,ja uskovat/nielevät kaiken mitä myyjiltä ja maahantuojilta kuulevat.Ja sit on viellä näitä jotka ostavat -05 pyörän tänä keväänä ja ensi vuonna se onkin jo aivan täysipaska vaikka mittarin on tullu 6000km! mitä ne kaveritkin ajattelee jos mä ajan viime vuoden mallilla? Kyllä se asia on näin että pyörä kestää mainiosti kilometrejä jos vaan jaksetaan huoltaa,ja ajetaan asiallisesti. hyvä esimerrki on hondan vfr 750 f,näillä pyörillä ajetaan enemmän kun fiiatila,eli 100tkm ei noille vehkeille ole mitään.. ja minä henk.koht arvostan enemmän motoristia joka elää varojensa sallimissa rajoissa eli jos on varaa vaan 5000eeron pyörään niin ei sit oteta monsteri lainoja 15.000 eeron pyörään ja olla sitten kusessa maksujen kanssa...En tiedä tarkemmin piikkien ajomääriä että paljonko ne kestää ajaa mutta 500cc ja ylöspäin niin rupee minun mielestä tuo kaava olemaan varsin mainio. Onhan toki että 600cc pyörillä ajetaan se 10000km mut yleensä se isompaa huoltoa vaatii että tuohon päästään.No, selvähän se että uuden ostaminen on aina varminta kuten autojenkin puolella, mutta tuo "kaksi nollaa" ei kyllä mielestäni oikein toimi ainakaan pienempien pyörien kohdalla... Tuon ohjeen mukaan 12500 km ajettu 125-piikkis olisi liikaa ajettu, ei nyt sentään. Tiedän, sanoitkin vaan että et itse menisi ostamaan, mutta kuitenkin.Sitä vois sääntönä pitää että lisää kuutiomäärään kaksio nollaa perään ja jos yli sen on ajettu ni en ainakaan itse menis ostamaan.
KANNATTAA AINA MIETTIÄ VÄHÄN MITÄ TEKEE!