Kolmas kesä lopuillaan. Minulla yhtä onnellinen tilanne.Ukkokulta hoitaa pesut ja huoltotoimet joten riittää kun tankilla käy itse ajelujen välissä![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kolmas kesä lopuillaan. Minulla yhtä onnellinen tilanne.Ukkokulta hoitaa pesut ja huoltotoimet joten riittää kun tankilla käy itse ajelujen välissä![]()
Juuri näin. Minä vainNaatiskelen ajelemisesta, useampi pyörä ja kausi takana, nykyistä ei viiti ite ropeltaa, huoltomiehet on sitä varten.... Tankkaa, pesee ja rasvaa ketjut...
Meinasin just näin täydentää, mutta olikin jo hoksattuInsinööri-Iines. Pyörä pysyy jalkojen välissä ja meisseli kans.![]()
En minäkään, varsinkaan miestenMä mikään inssi oo mut kuitenkin.. Teen omaan mopottimeen mitä tahansa, toisten vehkeisiin en mielellään kajoa..![]()
Justiinkin noinEn minäkään, varsinkaan miestenMä mikään inssi oo mut kuitenkin.. Teen omaan mopottimeen mitä tahansa, toisten vehkeisiin en mielellään kajoa..![]()
![]()
![]()
![]()
Tai....harvojen valittujen))
Oma pyörä on ollut jo vuosia, itse huollan ja korjaan...
Ne on kuitenkin vain mekaanisia vehkeitä..
Ajelen yksin ja porukassa, riippuu siitä kuka ripustautuu seuraan..
Mieluummin kuitenkin omassa seurassani.
Tuossa itsekorjaamises on puolensa...jos jotain prakaa...tietää kuitenkin mitä pyörälle on viimeks tehty tai mitä ei..
Pahin painajainen on viedä pyörä huoltoon ja ei tietää mitä siittä on läpikäyty...
Se on kuitenkin mun henki...
Juu, mä kuulun tähän kanssa. Kun kerran on löytynyt ystävällinen ja asiantunteva huoltopaikkakin. Ketjujakaan en rasvaa, kun on kardaanivetoJuuri näin. Minä vainNaatiskelen ajelemisesta, useampi pyörä ja kausi takana, nykyistä ei viiti ite ropeltaa, huoltomiehet on sitä varten.... Tankkaa, pesee ja rasvaa ketjut...ja
, ammattilaiset on huoltoa ja korjailua varten.![]()