• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nainen! Millainen motoristi olet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja goddess
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nainen! Millainen motoristi olet? -

• Vyöruusu. Mies vieköön ja minä vikisen.

Ääniä: 0 0,0%
  • Wanna-Be. Haluaisin oppia ajamaan, mutten uskalla.

• Aloittelija. Juuri sain kortin ja pyörän.

• Suunnittelija. Ensi keväänä ajan sen kortin. Sitä kevättä ei tule.

• Suristelija. Minulla on pyörä ja kurssi alla.

• Motoristi-Matami. Useampi vuosi ajoa omalla pyörällä takana ja edessä

• Insinööri-Iines. Pyörä pysyy jalkojen välissä ja jakoavain kädessä.

• Jokin muu. Mikä?

• Ääniä yhteensä
    0
Ukkokulta hoitaa pesut ja huoltotoimet joten riittää kun tankilla käy itse ajelujen välissä
biggrin.gif
Kolmas kesä lopuillaan. Minulla yhtä onnellinen tilanne.

Kyllä se tuohon iinekseen napsahti. Kalut pysyy kädessä ja jos kädet loppuu kesken, on vielä suu  
wink.gif

Tarvittaessa teen melkein mitä vaan (siis mopolle), tosin kauheen harvoin tarvii mitään tehdä kun on tuo ukkokulta talossa.. se tekee ja mä pidän meisseliä  
inlove.gif

Mä mikään inssi oo mut kuitenkin.. Teen omaan mopottimeen mitä tahansa, toisten vehkeisiin en mielellään kajoa..
cool.gif
En minäkään, varsinkaan miesten
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Tai....harvojen valittujen ;)))
Oma pyörä on ollut jo vuosia, itse huollan ja korjaan...
Ne on kuitenkin vain mekaanisia vehkeitä..
Ajelen yksin ja porukassa, riippuu siitä kuka ripustautuu seuraan..
Mieluummin kuitenkin omassa seurassani.
Tuossa itsekorjaamises on puolensa...jos jotain prakaa...tietää kuitenkin mitä pyörälle on viimeks tehty tai mitä ei..
Pahin painajainen on viedä pyörä huoltoon ja ei tietää mitä siittä on läpikäyty...
Se on kuitenkin mun henki...

Mä mikään inssi oo mut kuitenkin.. Teen omaan mopottimeen mitä tahansa, toisten vehkeisiin en mielellään kajoa..
cool.gif
En minäkään, varsinkaan miesten
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Tai....harvojen valittujen ;)))
Oma pyörä on ollut jo vuosia, itse huollan ja korjaan...
Ne on kuitenkin vain mekaanisia vehkeitä..
Ajelen yksin ja porukassa, riippuu siitä kuka ripustautuu seuraan..
Mieluummin kuitenkin omassa seurassani.
Tuossa itsekorjaamises on puolensa...jos jotain prakaa...tietää kuitenkin mitä pyörälle on viimeks tehty tai mitä ei..
Pahin painajainen on viedä pyörä huoltoon ja ei tietää mitä siittä on läpikäyty...
Se on kuitenkin mun henki...
Justiinkin noin
cool.gif

Matami aikalailla meilkeinpä ulkonäköä myöten. Saa meisselit pysyä niillä jotka sen taitavat.
Huollot tuntuu toimivan siellä, missä sen taitavat.
Näillä mennään.
062802moto_prv.gif

Insinööri juu, mutta ihan uus pyörien kanssa  
lookaround_orig.gif
Meisseli(t) kyllä pysyy kädessä, kun tietäs mitä niillä tehdään  
confused_orig.gif
mutta kaikki aikanaan...

Ihunat vaihtoehdot. Hämilläni valitsin Insinööri vaihtoehdon. Insinööriä musta ei saisi tekemälläkään eikä kovin Iinestäkään. Mutta pyörä pysyy juuri ja juuri jalkojen välissä, sekin siksi, kun kerrankin on jotain isoa siellä *kröhöm. Meisseliinkin olen usein tarttunut (millastahan meisseliä sillä tarkoitettiin) Eikun tais olla jakoavain, no olen sellaistakin joskus kädessä pitänyt. (teinkö sillä mitään, on eri asia) Mutta joo, on siis pyörä ja on kortti, ja odottelee ensi kevättä.

Vastasin Jokin muu... Olen kyllä tällä hetkellä suunnittelija eli kortti on hankinnassa ensi keväänä MUTTA se kevät myöskin tulee  
wink.gif
Katotaan sitten mitä musta loppuviimeksi tulee, vähintäänkin turvallinen ja hyvä kuski on tavoitteena, loput on sitten plussaa ja ekstraa
smile_org.gif

Matami.
sport05.gif

Jakoavain pysyy kädessä silloin kun miekkonen korjaa minun pyörän ja minä seison vieressä ja ojennan tarvittavat työkalut.
tounge.gif

Pyörän pesu,vahaaminen,tankkaaminen,ketjun rasvaaminen ja ilma-paineen tarkastaminen renkaissa onnistuu ilman ukon apua.
wink.gif

Naatiskelen ajelemisesta, useampi pyörä ja kausi takana, nykyistä ei viiti ite ropeltaa, huoltomiehet on sitä varten.... Tankkaa, pesee ja rasvaa ketjut...
Juuri näin. Minä vain  
062802moto_prv.gif
ja  
sport05.gif
, ammattilaiset on huoltoa ja korjailua varten.
Juu, mä kuulun tähän kanssa. Kun kerran on löytynyt ystävällinen ja asiantunteva huoltopaikkakin. Ketjujakaan en rasvaa, kun on kardaaniveto  
talktohand.gif

Aluksi 1,5 kesää kaverin kyytillä, sit 1,5 kaverin pärrällä vuorotellen ajeltiin, ny 5 kesää itte omalla pärrällä  
062802moto_prv.gif

Matami joka hinkuu ja yrittää pikkuhiljaa kehittyä insinööri-Iineksen suuntaan. Mieluummin annan osaavampien hoitaa vaativamman remppaamisen, mutta häärin itse mukana opettelemassa..
lookaround_orig.gif

Kai mä joku suristelija sit oon, pyörä eka kautta ja kurssit käyty.
Mulle riittää ajaminen ja tankkaus, ei mielenkiintoa ruveta roplaamaan pyörää sitä varten on eri henkilöt
smile_org.gif

Back