• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nainen! Millainen motoristi olet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja goddess
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nainen! Millainen motoristi olet? -

• Vyöruusu. Mies vieköön ja minä vikisen.

Ääniä: 0 0,0%
  • Wanna-Be. Haluaisin oppia ajamaan, mutten uskalla.

• Aloittelija. Juuri sain kortin ja pyörän.

• Suunnittelija. Ensi keväänä ajan sen kortin. Sitä kevättä ei tule.

• Suristelija. Minulla on pyörä ja kurssi alla.

• Motoristi-Matami. Useampi vuosi ajoa omalla pyörällä takana ja edessä

• Insinööri-Iines. Pyörä pysyy jalkojen välissä ja jakoavain kädessä.

• Jokin muu. Mikä?

• Ääniä yhteensä
    0
Näin itsekin naaras-puolisena minua kiinnostaa ORG:in naisten kuviot. Millainen olet siis motoristina?

Mä mikään inssi oo mut kuitenkin.. Teen omaan mopottimeen mitä tahansa, toisten vehkeisiin en mielellään kajoa..
cool.gif

Useampi vuosi mopoilua on takana, toisin sanoen 4 vuotta ja paljon enemmän toivottavasti jäljellä. En valitettavasti osaa tehdä paljoakaan omalle mopolleni, vaikka pitäis...
confused_orig.gif

Insinööri-Iines. Kun ajaa vanhoja pyöriä tai muuten vaan kaikenlaista kremppaa saavilla pyörillä, on ollut mahdollisuus ja pakkokin oppii kaikenlaista, varsinkin kun siippa ei tiedä mopoista senkään vertaa kuin minä. Tarkotus oppia paljon vielä lisää. Joskus harmittaa, että nuorena jäi moponrassailut väliin...  
tounge.gif

Insinöörihän minä... Toiveissa kuitenkin aina ajaa sen verran uudella pyörällä, että se on lähinnä wash and go
smile_org.gif
Työkalut pysyy toki kädessä, haluan vaan käyttää aikani ajamiseen enkä korjaamiseen.

Takaritsiltä tuli siiirryttyä kuskin rooliin vasta tänä vuonna. Insinööriksi ei ole tarvinnut alkaa kun katupyörä on ihan uusi, pesu ja vahaus kyllä onnistuu
biggrin.gif
.
Rossipyörää joutuu remppaamaan kyllä, mutta sitä varten on osaava mies
tounge.gif
.

Naatiskelen ajelemisesta, useampi pyörä ja kausi takana, nykyistä ei viiti ite ropeltaa, huoltomiehet on sitä varten.... Tankkaa, pesee ja rasvaa ketjut...

Täysi aloittelija.

Ja meisseli pysyy kädessä tarvittaessa, jos on joku opastamassa
tounge.gif
. Pääsääntöisesti kyllä tuo avo hoitaa nuo huoltohommat ja minä katselen (ja yritän oppia) vieressä.

Pakkohan noita on huoltaa koko ajan. Ei ne muuten pysy kunnossa. Kai sitä jonkin sortin insinöörikin on tai konsultti
tounge.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Kyllähän se toi iines on. Pakko olla, muuten ei voi seikkailla yksin vanhan pyörän kanssa
wink.gif
.
Jos on uusi vika >>> "tukiluuri" toiseen käteen ja työkalu toiseen.

Ei ihan sopivaa vaihtoehtoa ollut, lähinnä kait toi insinöörskä-Iines. Jakoavain pysyy kädessä jos vain tietäis mitä sillä tehdään. Eli haluaisin osata tehdä enemmän itse mutta kun kokemusta ja tietämystä puuttuu  
nixweiss.gif
. Pakko turvautua ammattilaisiin. Koko ajan tosin oppii uutta ja joku päivä olen sitten täysverinen ingengör  
wink.gif

Sen verran aloittelija että tälle kesää kortti ajettu.
Ukkokulta hoitaa pesut ja huoltotoimet joten riittää kun tankilla käy itse ajelujen välissä
biggrin.gif

Back