Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jos oikeen hankalaksi menee, niin käy eurobikerille, sieltä saa tilattua kaikkia kuteita omilla mitoilla. Olisko ollut +25% hintaan.Osaatteko sanoa löytyisikö joltain valmistajalta racing henkisiä nahkahousuja ns. hoikalla mitoituksella valmiina?
Ettei tarvitsisi erikseen tilata mittatilauksena.
Olen tämmönen 180/70 ruipelo ja tuntuu housuissa aina olevan lantion ja polven väli liian lyhyt.
Ainakin Dainesen housut oli kaikki joko ihan liian löysiä tai lyhyitä.
Pitäis vissiin pumpata jotain täytettä pakaroihin ja reisiin![]()
![]()
Vaimo on sun pituinen, taitaa olla pari kolme senttiä lyhempikin ja tällä hetkellä käsittääkseni painoa vähän enemmän.Kertokaapas myös naiset omia kokojanne. Itse olen 157/52 ja kokoa 36 (nahkatakki ja housut erikseen) suunnittelin ostavani. Millä valmistajalla olisi pienille naisihmisille hyviä asusteita?![]()
jos on mahdollista niin käy sovittamassa jossain ensin..eli oisin tilaamassa saksanmaalta alpinestarsin 2-osaista nahkapukuu...
Mutta tuo koko arveluttaa. pituuden puolesta menis kokoon 56. Ruumiin rakenne on atleetti (bodari), ja mitat 188/95. Oisko 56 hyvä? Miten tuo puvun venyminen käytössä?
Hei!eli oisin tilaamassa saksanmaalta alpinestarsin 2-osaista nahkapukuu...
Mutta tuo koko arveluttaa. pituuden puolesta menis kokoon 56. Ruumiin rakenne on atleetti (bodari), ja mitat 188/95. Oisko 56 hyvä? Miten tuo puvun venyminen käytössä?