Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänks.Osta se vyötäröltä ja mahan kohdalta liian iso takki ja käy kavennuttamassa. Näin olen itse toiminut.
Jos hartiat ja hihatkin ovat kokoa isommassa raakasti liian väljät niin sitten en tiedä mikä muu avuksi kuin hanskat joissa ylipitkä varsi joka tulee hihan päälle.
Kiitos taas.Viimeksi taisi olla Icon Motorheadin kavennus kyljistä kuskin mittojen mukaan jotain 30-40 eur. Ihan siisti tuli ja kaikki alkuperäiset tuuletusvetskarit ja neppariläpykät sai ompelimo säilytettyä.
Irtotoppavuoria en vaivautunut kavennuttamaan kun eipä se sieltä alta näy kuitenkaan.
Ompelimo Tex Helsingin Sörnäisistä suoritti operaation. Onnistunee siellä Joensuun kulmillakin jossain paikallisella, kunhan vaan löytyy järeää lankaa ja koneet jotka pystyvät paksuun nahkaan.
Moro,Heikosti tuntuu olevan vaihtoehtoja kun ranteista jää liian lyhyeksi.
Vinkkejä?
Mulla nyt tämän kesän ollut ajossa Halvarssonsin Power -nahkapökät. Niissä Cool leather.Halvarssonilta saa kaiketi tilattua pidennetyillä hihoilla (tai millä vaan modifikaatiolla) niiden vermeitä. Hintaa en oo vielä uskaltanut kysyä.
Itselläkin on juuri työn alla viileämmän takin hankkiminen, 190cm 80kg ja piiitkät kädet ja selkä. Tekis mieli kokeilla nahkaa Rukan goretexien vaihtoehdoksi. Onkohan noista cool leather tai mikä lie tfl-systeemeistä kellään kokemuksia, siis että nahan pinta ottaa auringonlämpöä vastaan normaalia vähemmän?
Jep, semmosen ostin. Painiskelin ketjun aloittajan kans saman ongelman kanssa. Kaikissa muuten sopivissa takeissa oli liian lyhyet hihat. Tuon Nexon lykkäsin päälle ja istui kuin valettu, ostin samantien. On muuten ne tuuletus värkit perverssin hyväntuntoiset helteellä!Sellanen uusi merkki kuin Nexo tekee pitemmillä hihoilla olevia nahkarotseja, ainakin bikeworldeista löytyy..