• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nahkatakin pienennys Espoossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zach
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilasin uuden takin mutta prkl, hiemän väljä

Onko kokemuksia missä Espoossa voi takkia pienentää? miten kallista? millaista jälkeä?

kiitti

Sörnäisten metroaseman kulmilla ompelimo Tex / Hesatex. Mulla on tuolla juuri yksi takki mistä kavennetaan kessin alueelta hieman pois. Paikan tai tulosten laadusta ei ole haisua, mutta paja on tehnyt AllRightille asustekorjauksia silloin kun majailivat Teollisuuskadulla. Pistän vaikka jotain kommenttia kun takki on takaisin kourassa.

Edit. Hyvä tuli ajotakin kavennuksesta Tex:ssä. Ei huomaa että takille olisi mitään tehtykään ja saumat jne. priimaa.

Mitään kovin monimutkaista pienennystä en kyllä tiedä kannattaako alkaa teettämään, kun aikaa voipi palaa ompelijalta jo sen verran että operaation kannattavuus on niin ja näin.

Nahkakattia minäkin suosittelen. On näppärä tyttö ompelemaan. Tehnyt mulle liivit, pienentänyt sitten niitä, kun laihduin ja tehnyt myös mun työntekijöille työkaluliivit. Suosittelen!!!

Olisiko helpompi vaihtoehto, että vaihtaa sen pienempään.
Kyllähän se helpompaa olisi jos vain valmistaisivat pienempää mallia
No, perskeles, olinpa minä tymä
sad_orig.gif

Back