• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nahkatakin korjaus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ukkeli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Vantaa
Pitäisi varmaan hieman tiukentaa nykyistä takkia lähinnä hihoista että saisin hieman tiukemmaksi ja suojat pysymään kohdillaan. Kysymys kuuluu siis että kuka/ mikä paikka tekee noita korjauksia? Takki Halvarssonin, mallia en nyt enää muista. Onko kustannuksista tietoo, tuleeko halvemmaksi kuin uuden/käytetyn osto
nixweiss.gif

Leppävaaran Gallerian suutari osasi ainakin tehdä hienot paikat. Kysy sieltä.

Itse olen käyttänyt Töölön suutaria kenkien, ym. nahkakamppeiden korjauksissa.
Voin lämpimästi suositella.

Myös joillakin ompelijoilla saattaa olla järeämpiä ompelukoneita, joilla voi ommella paksua nahkaa.
Kokeile keltaisia sivuja tai "kuukkelia"...

Pitäisi varmaan hieman tiukentaa nykyistä takkia lähinnä hihoista että saisin hieman tiukemmaksi ja suojat pysymään kohdillaan. Kysymys kuuluu siis että kuka/ mikä paikka tekee noita korjauksia? Takki Halvarssonin, mallia en nyt enää muista. Onko kustannuksista tietoo, tuleeko halvemmaksi kuin uuden/käytetyn osto
nixweiss.gif
Näillä Halvarssoneilla on oma korjausompelimo, jota lähestytään alkuperäisen nahka-Halvarssonin myyneen lafkan kautta.

Näin ovat minulle asiaa heiltä tiedusteltuani vastanneet.

Niin että halutusta korjauksesta spexit takin mukaan, takin kanssa kauppiaan luokse ja asiassa eteenpäin.

Tälleen tekisin itte. Yhtään en tiedä, että mitä maksaa.

Voit varmaan itsekin kysellä sieltä Halvarssonilta: niitten korjausompelimo ja yhteystiedot

-jami

Kooklasin Nahka-Katti nimisen firman joka toimii Vantaalla ja sovittiin että vien rotsin näytille. Valmistaa ajo-asuja joten ihan vierasta toimintaa ei tällainen pyyntöni ollut. Ilmoittelen täällä mikä on lopputulos.

Back