• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nahkat pitkälle ja laihalle...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunkku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Iltaa.
Tässä tuskaillut jonkin aikaa kun ei meinaa nahkoja löytyä.
Louis:ta on tullut kateltua, mutta ei siitä saksasta ota poliisikaan selvää, eikä oikeen uskalla lähtee tilaamaan (ois kiva sovittaa kunnolla).
Niin kertokaapas lajitoverit ~195-200cm pitkät ja laihat miehet, että mistä olette nahkanne ostaneet ja minkä merkkiset.

Itse olen 198.5cm ja 70kg eli leveydeltään "M" ja pituudeltaan sitten varmaan XXL.
Onko mahdoton yhdistelmä?
crazy.gif
nixweiss.gif

Nimimerkillä,
"Haluaa nahkaa"
tounge.gif

Mittatilauksena vaan. Dainesea saa ainakin Moto-Seinäjoesta ja Eurobikeriltä saa Sweeppiä.

Näin vähän tuossa itse myös pähkäilin, että paras varmaan teettää.
Pitääpä soitella ja kysellä tarjouksia! Josko sais nahat päälle heti kun kausi alkaa!
062802moto_prv.gif

Ala nyt ihmeessa syömään sitä ruokaa!!!

Noi mitat kuulosta järkyttäviltä...

Richaltakin taitaa saada mittatilauspukuja...

ROK ROK ROK ROK!
buttrock.gif

... ja syön kuin hevonen.
nixweiss.gif
Heh heh... mä olin tuonlainen noin ööö... n+1 vuotta sitten. Söin kuin hevonen ja join kuin sika mutta 190cm pituudesta huolimatta painoin 72 kg. Nyt on ikää tullut, on painoa alkanut tulla, mutta aikansa se otti. BMI on kuitekin alle 25.
Matkamopoa pitää kesäksi kattella kun kyytiläinenkin on tullut kuvioihin. Seuraavaksi pitää ilmeisesti mennä Yamaha-osastoon kyselemään FJR:stä? ;)

ROK ROK ROK ROK!
buttrock.gif

nixweiss.gif
Heh heh... mä olin tuonlainen noin ööö... n+1 vuotta sitten. Söin kuin hevonen ja join kuin sika mutta 190cm pituudesta huolimatta painoin 72 kg. Nyt on ikää tullut, on painoa alkanut tulla, mutta aikansa se otti. BMI on kuitekin alle 25.
Matkamopoa pitää kesäksi kattella kun kyytiläinenkin on tullut kuvioihin. Seuraavaksi pitää ilmeisesti mennä Yamaha-osastoon kyselemään FJR:stä? ;)
Juu tarinoita oon kuullut että kun täyttää 25 niin lihoo...
no kohta 26 lasissa, ja mikäli "geenit" (mutsi 51v, ~178cm, 50kg) pitää kutinsa tulen pysymään rokki-mitoissa!
tounge.gif
wink.gif

... olen nyt tutkaillut Louista enempi (kiitos duunikaverit), ja näyttää siltä että sieltä voiskin löytyä pöksyt!
thumbs-up.gif
062802jumpie_prv.gif

Louisilta jos kattoo Vanuccin nahkoja, niin sieltä voisi mennä koko 102 (pitkä malli), jos ei ole hirveän pitkät raajat suhteessa vartaloon.

Itse ~197 ja 96kg ja kyseisen koon housut ainakin menee jalkaan vaan "kenkälusikalla" ja sittenkään ei mene nappi kiinni. Pituus on niukka, mutta periaatteessa voisi riittää jos on pitkät saappaat.

ROK ROK ROK ROK!
buttrock.gif

nixweiss.gif
Juu tarinoita oon kuullut että kun täyttää 25 niin lihoo...
no kohta 26 lasissa, ja mikäli "geenit" (mutsi 51v, ~178cm, 50kg) pitää kutinsa tulen pysymään rokki-mitoissa!
tounge.gif
wink.gif

... olen nyt tutkaillut Louista enempi (kiitos duunikaverit), ja näyttää siltä että sieltä voiskin löytyä pöksyt!
thumbs-up.gif
062802jumpie_prv.gif
196cm löytyy vartta mutta paino on kolmella numerolla ilimootettavissa... Tosin ei mullekkaan helpolla rotsia löydy... Messuilla kävin kattelemassa ja sieltä kyllä olis löytyny mutta kun pitää pyyhkiä tarpeensa parinsadan seteleihin ni ei jää rahaa takkiin...
tounge.gif

Itse 197cm/105kg. Richan 2-osaisen puvun ostin kokoa 60. On ainakin minulle kuin tehty, lukuunottamatta hivenen lyhyitä lahkeita, jotka on juuri suutarilla työn alla. Kandeis ruveta syömään! Nim. itsekin noissa mitoissa ollut
talktohand.gif

Noniin, alkohan täältä löytyä pitkiä ihmisiä!
smile_org.gif

... ainoo vaan että ootte 20-30kiloo painavempia, mutta noi antaa osviittaa, että mitkä on sopivan pitkiä... kun kumminkin pituus on suht sama.

Etsinnät jatkuu...

Olen noin 185/70 ja täytyy sanoa, että kun vuosi-pari sitten etsin nahkapukua, ei sopivaa valmismallistoista löytynyt, vaikka kymmeniä sovittelin aina Saksaa ja Englantia myöten. Aina oli hihat ja lahkeet lyhyet tai sitten pukuun olisi mahtunut kaksi meikäläisen kokoista. Päädyin mittatilauspukuun Wacolta, hyvä tuli, eikä edes kovin kalliiksi käynyt.

ROK ROK ROK ROK!  
buttrock.gif

nixweiss.gif
joo.. on meillä vaan nii erillaine ainee vaihdunta toiset syö ku hevoset eikä lihoo ja ite ei tarvii nähdä ku jääkaapi valo ni tulee kilo lisää . taitas olla se ihanne koko 180 ja 80kg ni löytys tavaraa

Waco

Sivuilta löytyvässä lehtileikkeessä puvun (omien mittojen mukaan tehty) hinnaksi mainitaan 1100 €. En katsonut miltä vuodelta lehtileike oli, joten tarkat hintatiedot saanee vain kysymällä ko yrityksestä.

Tietääkö kukaan onko Alpinestarsilta mahollista saada mittatilaustakkia? Ja minkähän hintanen tommonen ylellisyystarvike sit on?
smile_org.gif

nim. 195cm pitkä ja n.80kg painava, pitkäselkäinen aloitteleva motoristi
smile_org.gif

Vuosi sitten kyselin samaa Allrightilta -ainakin silloin vastaus oli, että Alpinestars ei tee mittojen mukaan varusteita "meille tavallisille tallaajille".

Back