Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Multa kans ääni tank slappereille. Nyt ollut omassa n.10000km ja hyvin on toiminut. Parasta noissa on, että voit ottaa kalvot irti esim. vahauksen ajaksi ja sen kun lätkit vanhat kalvot takaisin. Ja omassa (hopea) kalvot käytännössä näkymättömät.Ite hankin netistä tank slapperit jotka laitettiin veden ja lastan avulla kiinni. Kuukauden nyt pysynyt eikä meinaa edes huomata niiden olemassa oloa. Joku 20€...
Nahkurit tosiaan naarmuttaa enemmän tankkia.
Mistä noita saa? Varmaan ehdottomat arkikäytössäIte hankin netistä tank slapperit jotka laitettiin veden ja lastan avulla kiinni. Kuukauden nyt pysynyt eikä meinaa edes huomata niiden olemassa oloa. Joku 20€...
Nahkurit tosiaan naarmuttaa enemmän tankkia.
Tosi hyvin olet saanut kyllä tuon näkymättömäksi. Mulla on tank slapperit. Olen laittanut ne todella runsaan veden kans ikkunalasta apuna, mutta kyllä mulla tahtoo jäädä ihan pieniä ilmakuplia ja ennemmin tai myöhemmin reuna alkaa jostakin repsottamaan... Silloin kun kalvot on laittanut paikalleen, niin näyttää hyvältä, mutta kun ne kuivuu, niin pieniä ilmakuplia on aika paljon. Ne kun erottuvat vielä aika hyvin mustassa tankissa. Tosin ajan myötä ne hieman vähenevät, mutta ei mielestäni tarpeeksi. Olisiko lääke siis hiustenkuivaaja/kuumailmapuhallin..?Toi reuna ei ihan tasainen tullut mutta ei noita huomaa ellei tarkemmin katso.
Paikallisesta tarrakaupasta tota 3M kalvoo, aluksi tekee paperilla mallit, mallien mukaan leikkaa kalvosta palat jotka vielä ennen kiinni laittoa runsaan vesi/pesuaine kanssa mallaa tankkiin ja tarvittaessa muokkaa.
Itse kalvoja laittaessa kannattaa myös käyttää runsaasti nestettä ja jos on tankki usenpaa suuntaa kallellaan niin kannattaa joko tehdä useasta osasta tai sitten käyttää kuumailmapuhallinta
Ei siinä tietenkään mitään pahaa ole jos tykkää että pyörä näyttää uudelta, mutta että ihan kirjanpäällystysmuovia bensatankkiin ettei tuu naarmuja, voi jeesuksen perse.Voihan sen tankinkyljen kyhnyttää pellille vuodessa ja hokea jotta kuluu se kun kyhnätään. Minä kävisin teippauttamassa 3M tms. laadukasta kiveniskuteippiä noihin polven paikkoihin, maksaa vähemmän kuin maalin korjaus ja on todellakin lähes näkymätön kun ammattilainen liimaa. Tavan kontaktimuovi ei kestä uv säteitä mutta saahan sitä laitta..."Ajaminen kuluttaa moottoripyörää"![]()
Aamen. Ne on tehty ajettaviksi.. Tottakai minuakin sapettaa jos irtokivet tms tekevät naarmuja ja koloja mutta enemmän arvostan sitä että nahoilla saa napakan otteen tankista mopoa kallistaessa..
Kukin tavallaan..![]()
Käviskö maalarinteippi?Ei siinä tietenkään mitään pahaa ole jos tykkää että pyörä näyttää uudelta, mutta että ihan kirjanpäällystysmuovia bensatankkiin ettei tuu naarmuja, voi jeesuksen perse.Voihan sen tankinkyljen kyhnyttää pellille vuodessa ja hokea jotta kuluu se kun kyhnätään. Minä kävisin teippauttamassa 3M tms. laadukasta kiveniskuteippiä noihin polven paikkoihin, maksaa vähemmän kuin maalin korjaus ja on todellakin lähes näkymätön kun ammattilainen liimaa. Tavan kontaktimuovi ei kestä uv säteitä mutta saahan sitä laitta..."Ajaminen kuluttaa moottoripyörää"![]()
Aamen. Ne on tehty ajettaviksi.. Tottakai minuakin sapettaa jos irtokivet tms tekevät naarmuja ja koloja mutta enemmän arvostan sitä että nahoilla saa napakan otteen tankista mopoa kallistaessa..
Kukin tavallaan..![]()
Kas kun ette pakkausteippiä laita..
On näitäkin nähtyEi siinä tietenkään mitään pahaa ole jos tykkää että pyörä näyttää uudelta, mutta että ihan kirjanpäällystysmuovia bensatankkiin ettei tuu naarmuja, voi jeesuksen perse.Voihan sen tankinkyljen kyhnyttää pellille vuodessa ja hokea jotta kuluu se kun kyhnätään. Minä kävisin teippauttamassa 3M tms. laadukasta kiveniskuteippiä noihin polven paikkoihin, maksaa vähemmän kuin maalin korjaus ja on todellakin lähes näkymätön kun ammattilainen liimaa. Tavan kontaktimuovi ei kestä uv säteitä mutta saahan sitä laitta..."Ajaminen kuluttaa moottoripyörää"![]()
Kukin tavallaan..![]()
Jos pelkää niin paljon, että käytön merkit näkyvät prätkässä, eikö kannata mieluummin seisottaa prätkää tallissa, niin ei kulu sitten yhtään.Ei siinä tietenkään mitään pahaa ole jos tykkää että pyörä näyttää uudelta, mutta että ihan kirjanpäällystysmuovia bensatankkiin ettei tuu naarmuja, voi jeesuksen perse.Voihan sen tankinkyljen kyhnyttää pellille vuodessa ja hokea jotta kuluu se kun kyhnätään. Minä kävisin teippauttamassa 3M tms. laadukasta kiveniskuteippiä noihin polven paikkoihin, maksaa vähemmän kuin maalin korjaus ja on todellakin lähes näkymätön kun ammattilainen liimaa. Tavan kontaktimuovi ei kestä uv säteitä mutta saahan sitä laitta..."Ajaminen kuluttaa moottoripyörää"![]()
Kukin tavallaan..![]()